فهرست مطالب

بهترین موسسه حقوقی

همیشه ارائه خدمات حقوقی به شهروندان عزیز از دغدغه های تیم حقوقی وکیل پرس بوده و خواهد بود بنابراین بدوق اغراق می توان گفت که شعار برند حقوقی وکیل پرس باید جز بهترین موسسه های  حقوقی باشد، کیفیت خدمات ارائه شده و رضایت کامل مشتریان عزیز از این موسسه بیانگر این ادعا نیز می باشد. یکی از خدماتی که مجموعه وکیل پرس در قالب مشاوره حقوقی ارائه می نماید که از قضا مورد استقبال هموطنان عزیز نیز واقع شده است، مشاوره حقوقی آنلاین و برخط به صورت چت آنلاین می باشد.

مشاوره حقوقی در این موسسه به سه شکل ارائه می شود:

1- مشاوره حقوقی رایگان: در این شکل هموطنان عزیز می توانند با شماره تلفن‌هایی که در بالای وب سایت سمت راست، درج شده تماس حاصل کرده و از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی رایگان وکلای متخصص ما بدون فوت وقت بهره مند گردند.

2- مشاوره حقوقی آنلاین: در این شکل مخاطبان عزیز می توانند به قسمت چت مشاوره آنلاین که در پایین سایت سمت راست قرارداده شده مراجعه کرده و سوال مربوطه را ارسال نمایند. در این صورت همکاران ما درخواست خدمات مورد نیاز شما را مطالعه کرده و وکیل و کارشناس خبره و متخصص مرتبط با موضوع شما بلافاصله با شما تماس می گیرد.

3- مشاوره حضوری: در این شکل مردم عزیز می توانند با گرفتن وقت قبلی به دفتر ما مراجعه کرده و از خدمات مشاوره حضوری ما بهره مند گردند.

4- مشاوره حقوقی تلفنی: در این روش شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن زیر با وکلا و کارشناسان وکیل پرس در ارتباط بوده و سوالات حقوقی خود را برای ما ارسال کنید.

شماره مشاوره حقوقی تلفنی

حال برای رفاه حال شما عزیزان و همچنین آشنایی بیشتر با این موسسه نظرتان را به مطالب زیر که درباره خدمات مجموعه تهیه شده است جلب می نماییم:

 

موضوعی که امروز می خواهیم در موردش صحبت بکنیم، در مورد موسسه یا موسسات حقوقی است.

موسسه حقوقی یک واحد غیرتجاری هست که توسط حقوقدان ها ثبت می شه جهت ارائه خدمات حقوقی، کیفری، وصول مطالبات، خانواده، حقوق ثبتی، تنظیم قراردادهای داخلی و بین المللی و موضوعاتی از این قبیل.

طبق فرمایش مولا علی (ع) که ایشون می فرمایند فرزند زمان خود باشید با توجه به گستردگی مشکلات اجتماعی، و با توجه به اینکه ایران ما طبق اعلام مراجع ذیصلاح قریب به 15 میلیون پرونده مفتوحه می طلبد موسسات حقوقی بهتر از قبل کار بکنند. دراین رابطه می طلبد کار به صورت کاملا گروهی و با خرد جمعی انجام بشود.

موسسه حقوقی وکیل پرس که مدعی ست بهترین موسسه حقوقی می باشد، یک نگرشی دارد که هر ایرانی یک مشاور حقوقی یعنی یک ایرانی اگر تو موضوعات مختلف می تونه تنظیم قرارداد باشه، می تونه خرید یک ملک باشه، می تونه یک اتفاق حقوقی باشه، قبل از اینکه ورود کنه، به استناد ماده 1301 قانون مدنی هر کسی هر سندی را امضاء می کند، همون امضاء برعلیه خودش دلیل هست. خوب نتیجتاً نگرش ما اینه که ایرانیان عزیز قبل از ورود به موضوعات حقوقی قطعاً این موضوع را با مشاور حقوقی خودشون در میون بگذارند. و جلوگیری بکنند عملا از چالش‌هایی که ممکنه ایجاد بشه.

موسسه حقوقی ما در موارد متعددی فعالیت می کنه، یکی دو مورد را من به اختصار عرض می کنم. در مورد پرونده های خانواده با توجه به متاسفانه همین آمار بالایی که در کشور وجود داره، خیلی خوبه که زن و شوهر قبل از اینکه صیغه عقد جاری بشه، بیان استفاده بکنند و مشورت کنند. اطلاعات کامل داشته باشند در این رابطه.

مثال عرض می کنم، خب قبل از عقد چه اشکالی داره زن بیاد حقوق خودش را بداند. حالا بحث مهریه، که کاملاً شرایطش مشخص هست. در مورد مثال عرض می کنم اجرت المثل زن به ازای کارهایی که در خانه شوهر می کنه به دستور شوهر مستحق حقی می شود و اجرت المثل یا موضوع بحث نفقه یا اینکه زن طبق قانون با توجه به اینکه ریاست کانون خانواده با مرد هست زن تکلیف داره که تمکین بکنه و تبعیت بکنه.

بهترین موسسه حقوقی

یا اینکه تکالیف و حقوق مردها رو هم مردها بیان بدانند. به استناد ماده 1133 قانون مدنی حق و امتیاز طلاق به مرد هست. قطعا تکالیفی داره بحث پرداخت نفقه ، بحث  های دیگری که مطرح هست حالا حقوق مالی دیگری مثل مهریه، اجرت المثل یا سایر حقوق چه ایرادی داره بیان حتی در مورد فرزندی که در آینده قراره متولد بشه، راجع به حقوق اون افراد، فرزند را هم بیایند و بررسی بکنند.

خب ممکنه بعد از حتی عقد هم باز دچار چالشهایی بشوند. بحث صلح و سازش ایجاد صلح و سازش میان زوجین یکی از خدماتی هست که مجموعه ما موسسه حقوقی ما در این رابطه انجام می دهد.

که بارها شده با اختلاف کارشون به مجموعه عملا اختلاف ارجاع شده ولی با صحبت و سازش و ایجاد صلح و سازش به حول قوه الهی زندگی ادامه پیدا کرده .

مورد دیگری که می خواهم در مورد خدمات مجموعه ما که قصد داره بهترین موسسه حقوقی باشه صحبت کنم، ایجاد واحد حقوقی در شرکت هاست. یعنی کلا در مورد موضوع شرکت ها می خواهیم صحبت کنیم.

اکثر قریب به اتفاق مدیران را اگر باهاشون درد دل بکنید بعدها خودشون به این نتیجه می رسند که بال حقوقی قوی در شرکت ها جلوگیری می کنه از تبعات ، شکست ها و بعضا ورشکستگی اون شرکت.

بهترین موسسه حقوقی

مثال عرض می کنم قبل از اینکه قراردادی تنظیم بشه واحد حقوقی باید تایید کنه. بحث تنظیم قرارداد با پرسنل این موضوعی است که بعضا می تونه مشکلاتی ایجاد بکنه و مواردی از این قبیل.

مواردی که عرض کردم خدمتتون دو مورد از خدمات موسسه حقوقی ما بود.

 

مهمترین خدمات و مشاوره ها در موسسه حقوقی

مشاوره حقوقی؛ موضوعات و مشاوره هایی که در این بحث قرار می گیرند عبارتند از موضوعات : ملکی، ثبتی، بانکی، داوری، خسارت، سرقفلی، قراردادها، ثبت احوال، وصول مطالبات.

مشاوره کیفری؛ موضوعات و مشاوره هایی که در این بحث قرار می گیرند عبارتند از موضوعات : جرایم الهی، جرایم مالی، جرایم دولتی، جرایم شخصی، جرایم رایانه ای، جرایم مالکیت فکری.

مشاوره حقوقی خانواده؛ موضوعات و مشاوره هایی که در این بحث قرار می گیرند عبارتند از موضوعات : ارث، نفقه، وصیت، مهریه، حضانت، اثبات و نفی نسب، طلاق.

مشاوره حقوقی تجاری؛ موضوعات و مشاوره هایی که در این بحث قرار می گیرند عبارتند از موضوعات : مالیات، شرکتها، حمل و نقل، ورشکستگی، چک، سفته، برات.

مشاوره حقوقی جرائم پزشکی؛ موضوعات و مشاوره هایی که در این بحث قرار می گیرند عبارتند از موضوعات : ضرر و زیان، جرایم عمومی، تخلفات نظام پزشکی.

مشاوره حقوقی تجارت بین الملل؛ موضوعات و مشاوره هایی که در این بحث قرار می گیرند عبارتند از موضوعات : سوئیفت و اعتبارات اسنادی، حمل و نقل چندجانبه بین المللی، سرمایه گذاری مستقیم و غیر مستقیم خارجی.

مشاوره حقوقی امور اتباع؛ موضوعات و مشاوره هایی که در این بحث قرار می گیرند عبارتند از موضوعات : اقامت ایران، تابعیت ایران، اخذ شناسنامه و پاسپورت ایرانی، شناسایی احکام و آرای داوری خارجی.

مشاوره حقوقی با وکیل دیوان عدالت اداری؛ موضوعات و مشاوره هایی که در این بحث قرار می گیرند عبارتند از موضوعات : شهرداری ها، تامین اجتماعی، دعاوی علیه دولت، کمیسیون ماده 100، اعتراض به آراء مالیاتی.

مشاوره حقوقی خدمات ویژه؛ موضوعات و مشاوره هایی که در این بحث قرار می گیرند عبارتند از موضوعات : ممنوع الخروجی، اعلان قرمز و رفع آن، ایرانیان مقیم خارج از کشور.

با تشکر از حوصله و مطالعه شما، گروه وکلای وکیل پرس مفتخر است که بی منت نسبت به ارائه خدمات خود به هموطنان با کمال تواضع و فروتنی و با حداکثر توان ارائه نماید. و مجددا اعلام میدارد که اگر نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید، می توانید از طریق وبسایت وکیل پرس از خدمات ما و مشاوره وکلا و کارشناسان ما استفاده نمایید.

 

 

 صفحه رسمی اینستاگرام وکیل پرس را دنبال کنید

 

اینستاگرام موسسه حقوقی وکیل پرس

مطالب پیشنهادی

انتشار نوشته در شبکه های اجتماعی:

دیدگاهتان را بنویسید