وکیل پرس به چند روش مشاوره حقوقی ارائه می دهد؟
وکیل پرس چگونه می تواند به شما کمک کند؟ با انواع مشاوره حقوقی توسط بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران آشنا شوید. وکیل پرس به دو طریق به شما عزیزان مشاوره حقوقی رایگان ارائه می دهد. مشاوره حقوق تلفنی رایگان و مشاوره حقوقی آنلاین رایگان که توسط فرم مشاوره انجام می شود. مشاوره حقوقی حضوری نیز از خدمات وکیل پرس است که با پرداخت هزینه انجام می شود.

 مشاوره حقوقی آنلاین کیست؟ در چه مواقعی از مشاوره حقوقی آنلاین استفاده کنیم؟ در سال‌های گذشته تعاملات مردم محدودتر بود، اما در دنیای امروز روابط شکلی پیچیده‌ تر به خود گرفته و تعاملات گسترده تر شده اند. به همین دلیل مردم نیاز دارند تا با افرادی که به مسائل قانونی و حقوقی تسلط دارند، مشورت نمایند.

مشاوره حقوقی آنلاین نیازی است که نمی شود آن را نادیده گرفت. حتما بارها کلمه مشاوره حقوقی به گوشتان خورده است. یکی از خدماتی که در موسسات حقوقی ارائه می‌شود، مشاوره حقوقی، مشاوره حقوقی آنلاین، مشاوره حقوقی تلفنی و… می‌ باشد. به نظر شما جلسات مشاوره حقوقی تا چه حدی می‌تواند به شما کمک کند؟ در جلسات مشاوره حقوقی چند تبصره یا بند توسط وکیل پایه یک دادگستری مرور می‌ شود؟ در جلسه مشاوره حقوقی چه اسناد و مدارکی مورد بررسی قرار می‌ گیرد؟ با بررسی‌های لازم در مشاوره حقوقی به پاسخ تمام این سوالات خواهید رسید.

 همانطور که می دانید همه در برابر قانون یکسان هستند. همه وکلا نیز به تمام قوانین تسلط دارند.‌ اما به نظر شما چرا یک پرونده حقوقی تحت نظر وکلای مختلف نتایج یکسانی ندارد؟ بزرگترین مزیتی که در جلسات مشاوره حقوقی در اختیار شما قرار دارد، مهارت ها و تجارب یک وکیل ماهر است. شما می توانید تمام سوالات و ابهامات ذهنی خود را با مشاوره حقوقی آنلاین و با یک وکیل باتجربه برطرف کنید. بنابراین اگر هیچ آگاهی و اطلاعی از قوانین و مسائل موجود در اطراف خود ندارید، اگر برای بحران ها و مشکلات حقوقی خود دنبال راه حل هستید، اگر تاکنون در هیچ جلسه مشاوره حقوقی شرکت نکرده اید و با وجود مرور تمام قوانین به نتیجه ای دست پیدا نکرده اید و این موضوع باعث نگرانی شما شده است، پیشنهاد می کنیم که حتما در یک جلسه مشاوره حقوقی شرکت کنید. مشاوره حقوقی مانند یک برگ برنده در مواقع بحران و مشکلات حقوقی به شما کمک می کند.

مشاور حقوقی کیست؟

مشاور حقوقی شخصی است که به تمام قوانین و مقررات مربوط به مشکلات حقوقی آشنایی کامل دارد و با قدرت تحلیل و بررسی مسائل می تواند به افراد مورد نیاز، شرکت‌ ها و موسسه ها در حل مسائل حقوقی مشاوره دهد و به آن ها کمک کند. تمام امور حقوقی از جمله تنظیم نمودن قراردادهای مختلف، ارائه راهکار برای حل مسائل و بحران های حقوقی، قوانین کیفری، مسائل خانوادگی، مشکلات مربوط به چک و سفته، تنظیم کردن دادخواست‌ ها و به طور کلی هر گفتگو و مشاوره ای که به مسائل قضایی مرتبط باشد، جزء وظایف مشاور حقوقی قرار می گیرد . علاوه بر این موارد مشاور حقوقی با تخصص و مهارت در یک یا چند موضوع، می تواند خدمات خود را به مراجعین خود ارائه نماید. مشاور حقوقی باید درک بالایی از قوانین داشته باشد و با روند پرونده های حقوقی در دادگاه به خوبی آشنا باشد. این اطلاعات سازنده در بسیاری از مواقع گره مشکلات یک فرد یا یک شرکت را باز می کند.

دلیل با اهمیت بودن مشاوره حقوقی آنلاین

در پرونده های حقوقی، قضایی، کیفری، خانوادگی و غیره تعداد افرادی که با روش های احقاق حقوق خود آشنایی کامل داشته باشند، بسیار کم است. همه افراد به تنهایی قادر نیستند حق خود را پس بگیرند زیرا به طرف داد رسی و قوانین تسلط کافی ندارند. این موضوع نیاز به مشاوره حقوقی را پر اهمیت تر می کند. همه افراد در پرونده های مختلف حقوقی به مشاوره حقوقی و مشاوره حقوقی آنلاین نیاز دارند. مشورت با یک کارشناس و وکیل پایه یک دادگستری از واجباب است. در دنیای امروزی و در جوامع پیشرفته بیشتر کارها به صورت تخصصی انجام می شوند‌. برای انجام کارها به نیروی متخصص در همان زمینه نیاز است. به عنوان مثال برای مشاور تخصصی درباره سلامت مردم به پزشک مراجعه می کنند تا مشکلات جسمانی و روحی خود را با مشورت پزشک درمان نمایند. برای حل مسائل حقوقی که نیز نیاز به یک مشاور حقوقی یا یک وکیل باتجربه و ماهر را نمی توان نادیده گرفت. اگر افراد بدون مراجعه به مشاور حقوقی و بدون برگزاری جلسه مشاوره حقوقی طرح دعوی یا شکایت کنند، فرآیند رسیدگی به پرونده آن ها وقت زیادی از دادگاه ها و متخصصان قضایی خواهد گرفت.

مشاوره حقوقی و مشاوره حقوقی آنلاین چه مزایایی دارد؟

 مشاوره حقوقی و مشاوره حقوقی آنلاین باعث می شود که به بهترین شکل ممکن از یک قانون برای حل اختلافات و مسائل مربوط به همان قانون استفاده مطلوب داشته باشید. بدون کمک مشاور حقوقی و وکیل نمی توان از قوانین استفاده کرد. زیرا ادبیاتی که برای نوشتن قوانین حقوقی استفاده شده، ادبیات خاصی است و برای فهمیدن و استفاده این قوانین باید مهارت و تخصص لازم وجود داشته باشد. یک فرد عادی نمی تواند مانند یک وکیل یا مشاور حقوقی از قوانین سر دربیاورد. یکی دیگر از مزایای مشاوره حقوقی کوتاه شدن زمان رسیدگی به پرونده های حقوقی می باشد. وکیل یا مشاور حقوقی با تکیه بر دانش خود زمان کمتری را به حل مسائل اختصاص می دهد و باعث کاهش زمان رسیدگی به آن ها می شود. مشاور می تواند مراحل اداری پرونده را انجام دهد و به نیابت از موکل خود در دادگاه و مکان های دیگر حضور داشته باشد و از اتلاف وقت موکلش جلوگیری کند. مشورت با مشاور حقوقی از بروز مشکلات احتمالی تا حد زیادی جلوگیری خواهد کرد. موکل پس از مشورت با مشاور حقوقی به این نکته پی می برد که هر کلمه ای که ادا می کند بار حقوقی دارد و مسائل حقوقی دقیق هستند. قبل از هر گونه اقدام حقوقی در هر مسئله ای بهترین کار مراجعه به دفاتر حقوقی و برگزاری یک جلسه مشاوره حقوقی با یک وکیل مجرب یا مشاور حقوقی می باشد. زمانی باید اقدام به پیگیری یک مسئله کنید که مطمئن شوید از لحاظ قانونی حق با شماست. در غیر اینصورت کار شما بیهوده خواهد بود. تنها کسی که باعث می شود شما به کار خود اطمینان داشته باشید، مشاور حقوقی است.

مشاور حقوقی چه وظایفی دارد؟

برای مشاور حقوقی در یک موسسه حقوقی معمولا از یک وکیل پایه دادگستری با تجربه و مسلط به قوانین استفاده می کنند. برای انجام هر اقدام قانونی به یک مشاور حقوقی نیاز دارید. شرکت در جلسات مشاوره حقوقی و گوش دادن به راهنمایی های وکیل می تواند تا حدود زیادی به شما کمک کند. مشاور حقوقی وظیفه دارد که به صحبت های مراجع به خوبی گوش بدهد و اسناد و مدارک او را مشاهده نماید. سپس راهنمایی های لازم را جهت بهبود روند شکایت و پیگیری قضایی ارائه دهد. یکی از مهم ترین وظایف مشاور حقوقی تدوین دادخواست است. مشاور حقوقی درست ترین مسیر را به افراد نشان می دهد. مزیت شرکت در جلسه مشاوره حقوقی و مشاوره حقوقی آنلاین این است که دیگر با توجه به حرف های بی پایه و اساس اطرافیان وارد حاشیه نمی شوید.

مشاور حقوقی با تجربه هایی که در مسائل حقوقی دارد، می تواند راهکارهای خوبی را ارائه دهد. وکیل بی تجربه نمی تواند مشاور حقوقی خوبی باشد، زیرا خودش نیز به مشورت نیاز دارد و به تمام قوانین مسلط نیست. به همین دلیل سعی کنید همواره یک وکیل پایه یک دادگستری خوب و با تجربه را برای مشاوره انتخاب کنید. کسی که تجربه بیشتری دارد، مسلما با پرونده های مشابه پرونده شما برخورد داشته و با بند بند مفاد قانون اساسی آشناست. بنابراین بهترین راهکار را ارائه خواهد داد. وکیل پایه یک دادگستری به عنوان مشاور حقوقی وظیفه دارد، تمام موارد مورد نیاز را برای موکل خود مو به مو توضیح دهد.

دعاوی از نگاه قانون به چند دسته تقسیم می شوند؟

از دیدگاه قانون دعاوی به سه دسته تقسیم می شوند. انواع دعاوی عبارتند از: دعاوی کیفری، دعاوی حقوقی و دعاوی تجاری. دعاوی حقوقی شامل امور تابعیت، امور موقوفات، امور حبسی، مشکلات خانوادگی، مشکلات مربوط به ملک، اختلاف در تقسیم ارث، امور مستاجر و موجر و غیره می باشد. برای حل دعاوی حقوقی حتما به یک وکیل و مشاور حقوقی نیاز دارید. مشاور حقوقی دادخواست حقوقی را نیز حتما باید در یک برگه خاص بنویسید و سپس به دادگاه ارائه بدهید. در دعاوی حقوقی از طرف دادگاه یکی از طرفین ملزم است که قانون را رعایت کند و خسارات طرف مقابل را بپردازد.

دعاوی کیفری شامل اختلافات مربوط به چک سندی، تعزیرات، حبس، عفو، انواع قاچاق و غیره می باشد. در این نوع دعاوی حضور وکیل و مشاور حقوقی الزامی نیست. خود فرد می تواند در هر برگه ای دادخواست خود را بنویسد و به دادسرا تحویل دهد. در دعاوی کیفری نیز توصیه می کنیم که یک جلسه مشاوره حقوقی با وکیل و مشاور حقوقی برگزار کنید. با این کار با قوانین آگاه خواهید شد و وقت شما در دادگاه تلف نمی شود. همچنین در بعضی از موارد از طرح دعاوی جدید محروم نخواهید شد.

دعاوی تجاری بیشتر به مسائل مالی و تجارت و کسب و کار ارتباط دارند. این دعاوی شامل چک، چک بی محل، چک ضمانتی، ورشکستگی، ثبت شرکت، امور بین المللی، قرارداد تجاری و غیره می باشد. در دعاوی تجاری شکایت باید صحیح باشد، در غیر این صورت جرم تلقی خواهد شد و قانون برای شاکی مجازات در نظر می گیرد. به همین دلیل مشاوره حقوقی در دعاوی تجاری نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر شخصی بدون آگاهی لازم از آیین نامه ها و قوانین مختلف در دعاوی تجاری طرح شکایت داشته باشد، ممکن است در نهایت به عنوان مجرم شناخته شود‌. بنابراین بهترین کار قبل از شکایت، مشورت با یک مشاور حقوقی است.

مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان چیست؟

همه موسسات حقوقی برای مراجعین خود مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان ارائه داده اند. با استفاده از این خدمات می توانید به صورت آنلاین پای صحبت های وکیل پایه دادگستری بنشینید و قوانین را از زبان او بشنوید. با مطرح کردن مشکل خود با وکیل، راهنمایی های لازم را از جانب او به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. قبل از هر گونه اقدام قانونی و پیش از گرفتن وکیل از مشاوره حقوقی آنلاین موسسات حقوقی استفاده کنید. این خدمات کمک زیادی به شما خواهد کرد و اولین قدم آشنایی شما با قوانین محسوب می شود. عدم آگاهی از قانون باعث ایجاد هزینه های جبران ناپذیری برای شرکت ها و افراد می شود. استفاده از مشاوره حقوقی رایگان و تماس تلفنی با مشاوران حقوقی با تجربه و دلسوز گاهی اوقات یک فرد را از یک دردسر بزرگ نجات می دهد. همچنین جلوی هزینه های اضافی نیز گرفته می شود.

مشاوره حقوقی حضوری چیست؟

یکی دیگر از خدماتی که در موسسه های حقوقی ارائه می شود، مشاوره حقوقی حضوری می باشد. می توان گفت که نقطه عطف تمام پرونده های حقوقی شرکت در جلسات مشاوره حقوقی حضوری است. برای موفقیت در پرونده های حقوقی بهتر است که به صورت حضوری با یک وکیل پایه یک دادگستری‌ حرفه ای و کاربلد مشورت کنید. اولین گزینه موثر در موفقیت در مشکلات حقوقی، آگاهی کامل و آشنایی با قوانین است. برای آگاهی از قوانین نیز باید مشاوره حقوقی حضوری داشته باشید.‌ تجربه و مهارت یک وکیل را در جلسات مشاوره حقوقی حضوری نمی توان نادیده گرفت. اولین اقدام در مسائل حقوقی بهتر است مشاوره حقوقی حضوری می باشد‌. بدون مشاوره نمی توان در بحران های تجاری، کیفری و حقوقی قدم گذاشت. برای مشاوره حقوقی حضوری باید با شماره موسسه حقوقی تماس بگیرید و یک وقت برای مشاوره حضوری رزرو نمایید.

مشاوره حقوقی تلفنی چیست؟

برای استفاده از خدمات مشاوره حقوقی حضوری در موسسه های حقوقی باید وقت و هزینه صرف کنید. در اکثر مواقع افراد وقت کافی برای شرکت در جلسه مشاوره حقوقی را ندارند. همچنین پرداخت هزینه مشاوره نیز برای عده زیادی از مردم دشوار است. در چنین مواقعی استفاده از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی بهترین و موثرترین گزینه موجود می باشد. با مشاوره حقوقی تلفنی در هزینه ها و وقت شما صرفه جویی می شود. صحبت تلفنی با یک وکیل پایه یک دادگستری به شما کمک زیادی خواهد کرد. وکیل با توجه به صحبت های شما راهنمایی های لازم را به صورت تلفنی ارائه خواهد کرد.