نماد سایت وکیل پرس

وکیل طلاق شمال تهران

عزیزانی ساکن مناطق شمال تهران اگر بدنبال وکیل طلاق شمال تهران هستید امروز وکیل پرس در سراسر مناطق 22 گانه تهران بزرگ در خدمت شما است و با ارائه خدمات حقوقی در حوزه خانواده از جمله طلاق توافقی و مطالبه مهریه سعی دارد گامی کوچک در امر خدمات حقوقی در سال 1401 برداشته باشد.

نقش وکیل طلاق چیست؟

وکیل در دعاوی خانواده و به خصوص در دعاوی مربوط به طلاق نقش بسیار مهمی در روند رسیدگی به این نوع دعاوی از شروع تا پایان آن ایفا می کند. یک وکیل به صورت علمی و بر طبق اجازه و اختیاری که قانون به وی داده است با بررسی و تحلیل پرونده های موجود، روند رسیدگی به این پرونده ها را تسهیل می کند و با نظارت مستمر بر روی پرونده از بروز مشکلاتی که در ادامه ممکن است ایجاد شود جلوگیری به عمل می آورد.

راههای ارتباطی با وکلای پایه یک دادگستری وکیل پرس به صورت آنلاین (گفتگو در پنل چت سایت) و همچنین از طریق تلفنی می باشد. شماره تماس 26705209-021 در ساعات اداری (9 صبح تا 17) و شماره همراه 09101413904 در ساعات غیر اداری و 24 ساعته در خدمت شما عزیزان می باشد.(از طریق تلفنی و همچنین از طریق ارسال سوال به واتساپ شماره)

همچنین تیم حقوقی وکیل پرس در فضای مجازی نیز آمادگی پاسخ به سوالات حقوقی شما از جمله (وکیل طلاق در تهران) را نیز دارد. صفحه رسمی اینستاگرام وکیل پرس را دنبال کرده و سوالات خود را از طریق دایرکت برای ما ارسال کنید

خروج از نسخه موبایل