نماد سایت وکیل پرس

وکیل طلاق در شمال تهران با قیمت مناسب

آیا به دنبال وکیل طلاق در شمال تهران با قیمت مناسب هستید!! دغدغه هزینه برای وکیل طلاق دارید؟؟ وکیل پرس در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

وکیل طلاق به چه کسی می گویند؟

وکیل طلاق شخصی است که از طرف شخص دیگر اعم از حقیقی یا حقوقی، به منظور عقد وکالت برای انجام امور مربوط به طلاق تعیین می شود. همچنین می توان گفت که وکیل طلاق به فردی گفته می شود که سال ها در مورد دعاوی خانوادگی و موضوع طلاق به جمع آوری دانش و اطلاعات پرداخته و به کلیه امور مربوط به طلاق از قبیل مهریه، جهیزیه، اجرت المثل، حضانت فرزندان، فسخ نکاح، عده زن، حق رجوع مرد و مسایلی از این دست آشنایی داشته باشد.

وکیل در درجه اول می بایست به موکلین خود مشاوره حقوقی با توجه به نیازشان بدهد و در ادامه ممکن است به عنوان نماینده موکلین در دادگاه ها و دادسراها انجام وظیفه کند.

وظایف وکیل طلاق

زمانی که ما به منظور رفع مشکلات حقوقی به وکیل رجوع می کنیم و این فرد وکالت موکلین خود را قبول می کند، در حقیقت متعهد به انجام مجموعه ای از وظایف می شود. اما این وظایف شامل چه چیزهایی هستند؟

از آنجا که دانستن وظایف یک وکیل بخصوص وکیل طلاق برای موکلین بسیار مهم است. چرا که دید خوبی در ادامه روند رسیدگی به پرونده به موکلین می دهد. در نتیجه در ادامه به چند مورد از وظایف وکیل خانواده خواهیم پرداخت.

 

 

جهت اخذ مشاوره تخصصی با وکیل طلاق توافقی در تهران هم اکنون تماس بگیرید. صفحه رسمی اینستاگرام وکیل پرس پلی برای پاسخ به سوالات در حوزه طلاق توافقی

 

خروج از نسخه موبایل