نماد سایت وکیل پرس

وکلای دیوان عالی کشور

تیم موسسه حقوقی وکیل پرس با 10 سال تجربه در ارائه خدمات حقوقی و معرفی وکلای دیوان عالی کشور در خدمت شما عزیزان

ما در روزهای گذشته به بررسی و پاسخ بسیاری از سوالات حقوقی در خصوص دیوان عالی کشور اشاره کرده ایم که شما در ادامه می توانید با مراجعه به این صفحات به پاسخ سوالات خود برسید:

از جمله مهمترین سوالاتی که از وکلای دیوان عالی کشور پرسیده شده است شامل:

در ادامه به بررسی یکی از سوالات مهم در خصوص دیوان عالی کشور اشاره ای خواهیم داشت:

 

 

چگونه باید اقدام به طرح شکایت در سامانه دیوان عالی کشور کنیم؟

نحوه پیگیری پرونده ها دیوان عالی کشور برخلاف سابق که امکان مراجعه فیزیکی بود و این امکان برای افراد وجود داشت که برای مطلع شدن از روند پرونده خویش بتوانند مستقیما به دیوان مراجعه بنمایند نبوده و تمامی اقدامات مربوطه اعم از طرح شکایت به دیوان عالی کشور و پیگیری پرونده مربوطه بایستی از طریق الکترونیکی و با مراجعه به سامانه ثنا صورت بپذیرد. و همان گونه که ملاحظه می گردد بر خلاف سامانه دیوان عدالت اداری که سامانه جداگانه برای اقدام به پیگیری به روند پرونده داشته و شما باید برای مراجعه به سامانه ساجد مراجعه نمایید اقدامات لازمه برای مشاهده خلاصه پرونده که در دیوان عالی کشور بوده است با سامانه ثنا بوده است و شما برای مراجعه به سامانه عدل ایران مراجعه و بعد از وارد نمودن اطلاعات مربوط به پرونده ، اعم از ارائه شماره 16 رقمی مخصوص پرونده و رمز پرونده می توانید از جزئیات نحوه رسیدگی پرونده خویش مطلع بشوید.

البته لازم به ذکر است که در مواردی که شما دسترسی به رمز پرونده نداشته باشید نیز می توانید با ارائه کدملی و شماره 16 رقمی پرونده اقدام بنمایید.

 

جهت اخذ مشاوره تخصصی با وکلای دیوان عالی کشور هم اکنون تماس بگیرید. صفحه رسمی اینستاگرام وکیل پرس پلی برای پاسخ به سوالات در حوزه پرونده های دیوان عالی کشور

 

خروج از نسخه موبایل