نماد سایت وکیل پرس

هزینه وکیل برای گرفتن مهریه

هزینه وکیل برای گرفتن مهریه

از مهمترین دغدغه های افرادی که برای مطالبه مهریه خود اقدام می کنند سوال ” هزینه وکیل برای گرفتن مهریه ” می باشد. تیم حقوقی وکیل پرس متشکل از وکلای خبره و با تجربه در زمینه خانواده سعی دارد این موضوع را برای شما با بیانی دیگر ارائه دهد.

 

دستمزد وکیل برای گرفتن مهریه به چه صورت محاسبه می شود؟

شاید این سوال در ذهنتان تداعی شده باشد که چند درصد از مهریه به وکیل تعلق می گیرد؟ باید گفت که به طور کلی در پرونده هایی که جنبه ی مالی دارند، تعرفه ی حق الوکاله به شرح زیر است:

 

قانون جدید مهریه در سال1401

در پاسخ به سوالی که بیشتر شما کاربران در پنل ارتباطی وکیل پرس بیان داشته اید به اینکه آیا در محاکم طرح جدید مهریه 14 سکه قابلیت اجرایی داشته است؟ یا همان (قانون جدید مهریه در سال 1401) باید بگوییم هنوز این طرح به تصویب نهایی نرسیده و در صحن مجلس قابل بررسی است . این طرح هر چند به نفع مرد بوده و او را تنها به میزان نپرداختن 14 سکه بهار آزادی مشمول ضمانت اجرایی قانونی که در رابطه با عدم پرداخت مهریه اعمال گردیده می نماید اما موجب می گردد که منافع مالی زوجه خدشه دار گردد و او تنها حق دریافت 14 سکه از مهریه تعیین شده خود را داشته باشد.

جالب تر قضیه این است که اگر زوجه نخواهد به این میزان رضایت بدهد و مهریه بیشتری مد نظرش باشد، زمانی حق دریافت نسبت به مازاد این مبلغ را داشته است که مالیات پرداخت گردیده شده باشد به بیان دیگر شرط دریافت مازاد مهریه مستحق پرداخت مالیات بوده است.

 

شما عزیزان می توانید برای اختیار کردن وکیل آنلاین مهریه و هم چنین مشاوره حقوقی مهریه که از مهمترین خدمات حقوقی خانواده وکیل پرس می باشد با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

 

خروج از نسخه موبایل