نماد سایت وکیل پرس

هزینه وکیل برای طلاق یکطرفه

یکی از درخواست هایی که این ایام در خصوص پرونده های طلاق در حال افزایش است درخواست طلاق از طرف مرد و یا زن می باشد که از سوالات پرتکرار در همین راستا ” هزینه وکیل برای طلاق یکطرفه ” می باشد.

حکم قطعی طلاق چیست؟

منظور از حکم قطعی حکمی بوده که به هیچ طریقی قابلیت تغییر نداشته و هیچ عاملی نمی تواند تغییر دهنده ماهیت آن باشد اصل بر آن است که حکم صادره قطعی بوده مگر آنکه در مواردی حسب قانون قابلیت تجدید نظر خواهی پیدا کند و بر حسب آن حکم صادره تغییر یابد!

هزینه های وکیل برای طلاق متغیر است و به عوامل زیادی بستگی دارد لذا تیم حقوقی وکیل پرس به شما عزیزان پیشنهاد می دهد که از طریق تماس تلفنی برای کسب اطلاعات در  این خصوص با وکلای پایه یک دادگستری وکیل پرس در ارتباط بود تا در سریعترین زمان ممکن بتوان خدمات حقوقی را برای شما سروران ارائه گردد.

 

در ادامه به یکی از سوالات شما که از طریق فرم مشاوره حقوقی وکیل پرس رای ما ارسال شده است پاسخ ساده ای خواهیم داد.

آیا هر یک از زوجین می تواند خواستار اسقاط حق اعتراض از رای صادره راجع به طلاق از طرف مقابل خود باشد و این حق را او ساقط بنماید ؟

در پاسخ به این سوال باید اعلام داشت تنها توافق زوجین در رابطه با رای صادره راجع به طلاق ساقط کننده این حق از هر یک از زوجین بوده باشد.

همچنین اگر دادخواست طلاق از طرف زوجه (زن) صادر شده باشد و دلیل موجه طلاق را هم دارا باشد و زوج با وجود ابلاغ، در دادگاه حضور نیابد و لایحه نفرستد و برگه‌ ابلاغیه به خود شخص زوج داده نشده باشد، دادگاه رأی طلاق غیابی صادر می‌کند.

هرگاه زوج چهارسال تمام غایبِ مفقودالاثر باشد (یعنی غایب باشد و هیچ خبری از وی در دست نباشد) و زوجه دادخواست طلاق بدهد، محکمه به تعداد سه نوبت آگهی، هر آگهی به فاصله‌ یک ماه در جراید محل و یکی از جراید کثیرالانتشار با هزینه‌ خواهان منتشر می‌کند. پس از گذشتن یک سال از اولین آگهی چنانچه خبری از زنده بودن زوج نشود دادگاه به صورت فرضی حکم می کند که زوج فوت شده است.

 

شما عزیزان می توانید برای اختیار کردن وکیل ماهر برای طلاق و هم چنین مشاوره حقوقی مهریه که از مهمترین خدمات حقوقی خانواده وکیل پرس می باشد با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

 

خروج از نسخه موبایل