نماد سایت وکیل پرس

دفاع در جرم مواد مخدر

شماره تلفن برای دفاع در جرم مواد مخدر

دفاع در جرم مواد مخدر و نحوه آن  از مهمترین سوالاتی است که در پرونده های مواد مخدر همیشه برای کسانی دچار این مشکل شده اند، می باشد وکیل پرس با دارابودن وکلای متخصص در این امر و همچنین تجربه زیاد این تیم حقوقی سعی دارد در کنار شما باشد.

نگهداری مواد مخدر یعنی چه؟

نگهداری مواد مخدر می تواند به دلایل متعددی باشد گاهی فرد نگهدارنده خود به مواد مخدر اعتیاد دارد از این رو جهت استفاده شخصی  و به میزان مصرف خود، این مواد نگهداری می نماید اما گاهی هدف از نگهداری مواد مخدر توزیع و پخش مواد مخدر می باشد.

از این رو قانون گذار در ماده 5 قانون مبارزه با مواد مخدر تدبیری را جهت مجازات افرادی که به خرید و حمل و نگهداری و مخفی نمودن مواد مخدر اقدام می نمایند اندیشیده است و با توجه به میزان حمل و نگهداری مواد مخدر  برای مرتکب مجازات در نظر گرفته است.

 

اهمیت وکیل مواد مخدر

همان گونه که ملاحظه شد در رابطه با جرم مواد مخدر این عمل مصادیق متعددی داشته و بر خلاف برخی از جرائم کیفری که به صراحت قانون گذار حداقل و حداکثر مجازات مربوطه را تعیین نموده و شخص را مستوجب آن دانسته نمی توان به صراحت مجازات را تعیین نمود چرا که مجازات هر یک از رفتارهای بیان گردیده شده متفاوت بوده است و حسب اینکه ساده بوده یا مشدده که استعمال به مواد مخدر صنعتی بوده تفکیک بوده است که سنگین ترین مجازات اعدام بوده است

نکته بعدی قابل توجه آن بوده که این رفتار مجرمانه توسط شخص عادی صورت گرفته یا شخصی که کارمند دولت بوده است که مجازات سنگین تری را در رابطه با مرتکب اعمال نموده است.

از دیگر عوامل تاثیرگذار در اعمال مجازات قانونی راجع به شخص مرتکب آن بوده که اقدام به استعمال چه میزان حمل و یا جابجایی و یا خرید فروش نموده است و آیا از انجام رفتارش سونیت و انگیزه مجرمانه داشته و یا حسب اجبار و اکراه این اقدام را نموده است پس می بینیم که در تعیین میزان مجازات شخص مرتکب جرم عواملی تاثیرگذار بوده است و قاضی پرونده با در نظر گرفتن کلیه شرایط اقدام به صدور حکم راجع به مرتکب جرم نموده است.

شما عزیزان می‌توانید از وکیل موادمخدر بهره مند شوید و چنانچه نیاز به کسب اطلاعات میزان هزینه وکیل موادمخدر می باشید، با شماره زیر تماس بگیرید.

 

همچنین وکلای وکیل پرس به صورت حضوری در دفتر مجموعه پذیرای شما عزیزان هستند و در خدمتگذاری به مراجعین از هیچ کمکی مضایقه نخواهند نمود.

 

 

خروج از نسخه موبایل