نماد سایت وکیل پرس

دستمزد وکیل برای گرفتن مهریه

سوالی که این روزها از طریق پنل چت آنلاین وکیل پرس زیاد پرسیده می شود این است که دستمزد وکیل برای گرفتن مهریه چقدر است؟ با ما همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.

 

دستمزد وکیل برای گرفتن مهریه به چه صورت محاسبه می شود؟

شاید این سوال در ذهنتان تداعی شده باشد که چند درصد از مهریه به وکیل تعلق می گیرد؟ باید گفت که به طور کلی در پرونده هایی که جنبه ی مالی دارند، تعرفه ی حق الوکاله به شرح زیر است:

 

برای مطالبه مهریه چه اقداماتی نیاز است؟

مهریه را به دو روش می توان مطالبه کرد، یا از طریق دادگاه و یا اداره ثبت، بهتر است برای به اجرا گذاشتن مهریه از طریق وکیل مهریه اقدامات لازم را انجام داد چون او به پیچ و خم کارهای قضایی واقف است و می تواند با اقدامات مناسب برای مقدار معینی از مهریه مراتب ممنوع الخروج شدن یا توقیف اموال زوج را فراهم کند که این اقدامات در ادامه منتهی به اخذ حق مهریه توسط موکل خواهد شد. البته این امکان برای زوجه مهیا است که خودش تمامی اقدامات مربوطه را انجام دهد، اما با در نظر گرفتن پیچیدگی قانون و عدم اطلاع کافی بانوان از این قوانین، مشاوره حقوقی مهریه و درخواست کمک از وکیل مهریه بیشتر مورد پیشنهاد است.

 

شما عزیزان می توانید برای اختیار کردن وکیل مهریه در تهران و هم چنین مشاوره حقوقی مهریه که از مهمترین خدمات حقوقی خانواده وکیل پرس می باشد با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

خروج از نسخه موبایل