فهرست مطالب

وکیل کلاهبرداری اینترنتی

آیا به دنبال وکیل کلاهبرداری اینترنتی هسیتد و در فضای مجازی و اینترنت از شما کلاهبرداری شده است. وکیل پرس در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

همه کسانی که گوشی هوشمند دارند یا در فضای وب فعال هستند، جمله کلاه برداری اینترنتی را شنیده‌اند. معمولا کلاه برداری اینترنتی زود معلوم می‌شود و کلاه بردار دیر پیدا می‌شود چون مالباخته نه مجرم را می‌شناسد و نه حتی او را دیده است.
کاربران فضای مجازی در کسری از ثانیه می‌فهمند که مبلغی از حسابشان برداشت شده یا اطلاعات اکانتشان در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و واتساپ تغییر کرده و اطلاعات فیک با نام آن‌ها در حال انتشار است. اما آیا رسیدگی و دستگیری مجرمان اینترنتی به آسانی ارتکاب جرم است ؟ مسلما خیر.

جرایم اینترنتی دامنه وسعی دارد. مسلما شما به یک وکیل ماهر نیاز دارید تا بتوانید با استناد به حقوق قانونی خود ،کلاهبرداری اینترنتی را ثابت کنید. در این مقاله به این سوال پاسخ می دهیم که چرا داشتن وکیل در پرونده کلاه برداری اینترنتی راه گشای شماست. با ما همراه شوید.

چه کاری از وکیل کلاهبرداری اینترنتی ساخته است ؟

جرائم اینترنتی معمولا افراد را شوکه می‌کند . دامنه جرم‌های اینترنتی گسترده است و عواقب زیادی برای کابران دارد. هک شدن حساب ، مزاحمت اینترنتی و هتک حیثیت افراد با ساختن اکانت های جعلی یا انتشار اسناد خصوصی؛ بخشی از ابعاد جرائم اینترنتی است. خوب است بدانید پرونده جرائم اینترنتی پیچیده و زمان بر است.
بنابراین بهترین راه این است که پرونده خود را به دست وکیل با تجربه و ماهر در حوزه جرایم سایبری بسپرید. اولا شما با این کار زمان طلایی رسیدگی به پرونده را حفظ کردید. دوم اینکه با انتخاب راهکارهای قانونی پرونده را در مسیر درستی به جریان انداختید.
در ابتدا وکیل با جمع آوری مدارک و شواهد راهی دادسرای اینترنتی می‌شود. مسلما مدارک و شواهد همه جرائم اینترنتی یکسان نیست زیرا ممکن است حساب شما توسط یک فروشگاه اینترنتی تقلبی خالی شده باشد یا اطلاعات حساب شما توسط اسکمیر کارت خوان مغازه ای به سرقت رفته باشد.
وکیل سایبری مناسب شما ما رو با سوالات احتمالی بازپرس آشنا می‌کند چون در برخی پرونده‌های کلاه برداری اینترنتی حضور موکل الزامی است زیرا باید به سوالات قاضی پاسخ دهد.
بنابراین اگر شما از اطلاعات قانونی کافی برخوردار نباشید؛ ممکن است حرفی بزنید که به ضرر شما تمام شود. البته اگر دانش حقوقی متوسطی دارید، می‌توانید در تنها در یک مرحله از پرونده خود وکیل بگیرید و مابقی مراحل پرونده را بدون حضور وکیل طی کنید.

 

 

نحوه محاسبه حق الوکاله وکیل سایبری :

هزینه حق الوکاله پرونده‌های کلاه برداری اینترنتی کاملا عرفی است و بر اساس توافق طرفین پرداخت می‌شود. به طور معمول با توجه به حجم مال به سرقت رفته، وکیل و موکل بر سر درصدی به عنوان حق الوکاله توافق می‌کنند.
لبته در جرایم اینترنتی که بحث مالی وجود ندارد، حق الوکاله به نوع جرم بستگی دارد. ناگفته نماند که براساس توافق طرفین می‌تواند بیشتر یا کمتر از تعرفه قانونی تعیین شود.

نکته مهم این است که این احکام با توجه به نوع جرم اینترنتی ، وجه عمومی یا خصوصی جرم و نوع اطلاعات به سرقت رفته ، متفاوت است. مثلا افشای اطلاعات سیستم‌های امنیتی احکام سنگین‌تری برای فرد خاطی خواهد داشت تا هک اینستاگرام شخصی. همچین جرم شنود ، هک اطلاعات و سرقت بانکی توسط اینترنت یکسان نیست.
بنابراین به دلیل دامنه متعدد و وسیع جرائم اینترنتی و پیچیدگی‌های قانونی داشتن وکیل زبر دست در پرونده کلاه برداری اینترنتی بسیار مهم است تا حق شما تضییع نشود. بنابراین بهتر است با انتخاب یک وکیل سایبری خوب به سرعت به نتیجه مطلوب برسید.
خدمات طلایی وکیل پرس در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار شماست. تیم حقوقی وکیل پرس به ریاست دکتر (دکتر مهدی صنم پور) خدمات ویژه‌ای در زمینه پرونده های جرائم اینترنتی ارائه می‌دهد. وکلای ما در اسرع وقت پرونده شما را به صورت حضوری و آنلاین بررسی می‌کنند. بنابراین در زمان شما صرفه جویی خواهد شد.
بعد از بررسی اولیه پرونده، جلسه حضوری جهت تشریح پرونده شما تشکیل خواهد شد که می‌توانید درباره جزییات پرونده به سرعت تصمیم‌گیری کنید. برای بهره مندی از امکانات وکیل پرس ،کارشناسان مجموعه ما در کمترین زمان ممکن با شما در ارتباط خواهند بود. پیشنهاد ما این است که برای ارتباط با کارشناسان مجموعه وکیل پرس کوتاه ترین را راه انتخاب کنید. واتس آپ مجموعه وکیل پرس به شماره 09101413904 در هر ساعتی از شبانه روز به کاربران پاسخ خواهد داد.

سوالات متداول درحوزه وکیل کلاهبرداری اینترنتی :

چگونه طعمه کلاهبرداری اینترنتی نشویم ؟

وکیل جرایم اینترنتی شرایط وقوع جرم در بستر فضای مجازی را می شناسد و حتی به شما آموزش می‌دهد که در آینده چگونه جلوی هکرها و کلاهبردارن اینترنتی را بگیرید و به قول معروف از تکرار این وقوع جرم جلوگیری کنید. یادتان باشد اینترنت همانقدر که برای پرسه زدن جذاب است برای کلاه برداری جذاب است. اول اطلاعات حسابتان را به هیچکس ندهید چون معمولا کلاهبرداری با جعل هویت شما حسابتان را خالی می‌کنند. از هر درگاهی برای پرداخت استفاده نکنید. روی هر لینکی که وعده جایزه داد،کلیک نکنید که اطلاعات گوشی و لب تاب شخصیتان به دست کلاه برداران اینترنتی نیفتد.

مجازات کلاهبرداران اینترنتی چیست ؟

بعد از اثبات کلاهبرداری اینترنتی ،حکم مجازات کلاه بردار اینترنتی قابل اجراست. مصوبه قانونی احکام جرائم ایترنتی بسیار روشن است .ماده 13 قانون جرائم اینترنتی وماده 67 قانون تجارت الکترونیک احکام روشنی را در این زمینه بیان کرده است.

۱: برگردان مال به مالباخته
۲: جریمه نقدی
۳: حکم از یک تا 5 سال حبس

 

تیم حقوقی وکیل پرس با کادری مجرب و وکلای با تجربه پایه یک دادگستری در هرلحظه که شما عزیزان نیاز به وکیل کلاهبرداری دارید، در خدمت شما عزیزان است. کافی است یا به شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید یا به اینستاگرام وکیل پرس  دایرکت کنید.

 

مطالب پیشنهادی

انتشار نوشته در شبکه های اجتماعی:

دیدگاهتان را بنویسید