نماد سایت وکیل پرس

وکیل ملکی در دماوند

وکیل ملکی به فرد متخصصی گفته می‌شود که در زمینه املاک و مستغلات (اموال غیرمنقول) می‌تواند شما را از جهت قانونی بودن معامله ملک مطمئن کند. شاید بارها شنیده باشید که در خرید و فروش املاک برخی به دلیل سهل‌انگاری، در معامله با افراد سودجو و کلاهبردار دچار اشتباه می‌شوند و خسارت زیادی را در معامله متحمل می‌شوند. خرید زمین از فروشنده‌ای که صاحب ملک نیست و یا خرید آپارتمانی که همزمان به چندین نفر فروخته شده است.
شاید بارها این اخبار را در گوشه و کنار خود شنیده باشید. به همین دلیل است که وکیل پرس به عنوان یکی از بهترین تیم‌های حقوقی در تهران پیشنهاد می‌دهد برای انجام معاملات ملکی باید از یک وکیل متخصص در این زمینه کمک بگیرید. اگر در شهر دماوند یا رودهن زندگی می‌کنید، به کمک مشاوره حقوقی ملکی در دماوند و رودهن نیاز دارید. البته نحوه پیدا کردن مشاور حقوقی کارآزموده و مجرب هم اهمیت دارد که در ادامه به همین موضوع می‌پردازیم.

وکیل ملکی در دماوند چه کمکی به شما می‌کند؟

براساس گفته کارشناسان حقوقی وکیل پرس مهم‌ترین دلیل کمک گرفتن از مشاوران حقوقی یا وکلای املاک قبل از انجام معاملات ملکی، بررسی اسناد مربوطه و توضیح آن برای شماست. در بسیاری از مواقع به دلیل پیچیده بودن معامله ممکن است از وضعیت و شرایط ملک به طور کامل اطلاع نداشته باشید. در اینجا وکیل می‌تواند اسناد و شرایطی را که در آینده ایجاد می‌شود، برای شما توضیح دهد و اختلافات را حل کند. مهم‌تر از همه، وکیل ملکی در رودهن و دماوند این مزیت را دارد که شما را از دچار شدن به اشتباهات پرهزینه و پردردسر باز دارد.
به طور کلی مشاور حقوقی ملکی در دماوند در زمانی تمامی امور مربوط به خرید و فروش ملک، مالکیت و انتقال سند، مدیریت، انطباق، رفع اختلافات و مسائل مربوط به مالکیت تخصص کافی دارد. به دلیل تسلط این فرد به تبصره‌ها و مفاد قانون، می‌تواند شما را از مشکلاتی که ممکن است در آینده با آن درگیر شوید، آگاه سازد. تیم حقوقی وکیل پرس در این زمینه مشاور و وکیل‌هایی را به شما معرفی می‌کند که توانایی کامل در تنظیم سند رسمی، تصرف عدوانی، ممانعت از حق، رفع مزاحمت از ملک، خلع ید، دفاع از موکلین در دعاوی (اعم از خریدار یا فروشنده)، تقسیم املاک مشاع، فروش مال غیر، ممانعت از حق، شرایط ابطال یا فسخ قرارداد و …. دارند.

خدمات مشاوره حقوقی ملکی در رودهن و دماوند

وقتی قصد خرید یا فروش ملک را دارید، کمک گرفتن از یک وکیل باتجربه ملکی می‌تواند مزیت‌های بی‌شماری را برایتان به همراه آورد. اگرچه برای دریافت مشاوره از چنین فردی باید هزینه‌ پرداخت کنید، اما با توجه به اینکه از بروز مشکلات، جعل یا سوءاستفاده جلوگیری می‌کند و شما را از جهت انجام معامله مطمئن می‌سازد، مقرون به صرفه خواهد بود.

به طور کلی از جمله خدماتی که توسط مشاور‌ه‌های حقوقی ملکی وکیل پرس در شهرهای دماوند، بومهن، رودهن صورت می‌گیرد، می‌توان به موارد زیر اشاره کنیم:
– تایید مالکیت جدید و واگذاری ملک به خریدار
– شناسایی هرگونه وام پرداخت نشده ملک (برای آپارتمان و ویلا)
– بررسی حق حبس، دعوی قضایی یا سایر دعاوی علیه اموالی که در حال خرید و فروش هستند
– تلاش برای تسویه دعاوی مربوط به املاک مورد خرید و فروش
– بررسی و شناسایی هرگونه محدودیت و قرداد در زنجیره مالکیت
– تنظیم بیمه نامه مربوط به ملک (بیمه حوادث، بیمه آتش‌سوزی و …)
– مذاکره و بررسی قرارداد ملکی برای تعیین نحوه پرداخت وجه (چک، اقساط، نقد و …)
– بررسی بدهی‌های مربوط به ملک از قبیل مالیات، هزینه‌های آب، برق، گاز و سایر هزینه‌های مربوط به ساختمان یا ملک
– تهیه سند برای تضمین پرداخت بدهی از سوی فروشنده طبق دستورالعمل‌های قانونی
– تهیه صورتحساب تسویه حساب برای نشان دادن وجوه پرداخت شده از سوی خرید و کلیه هزینه‌های طرف‌های درگیر معامله. مانند حق کمیسیون نماینده، هزینه‌های وکیل، حق بیمه، مالیات و … .
– تایید اینکه طرفین معامله ملکی به تعهدات خود در قرارداد عمل کرده‌اند و تلاش برای حل تعارضات

علاوه بر مواردی که در اینجا به آن‌ها اشاره کردیم، وکلای املاک می‌توانند برای خرید و فروش اموال غیرمنقول، توصیه‌های ارزشمندی را به خریدار و فروشنده داشته باشند تا از بروز مشکلات و تعارضات جلوگیری کند. همچنین مشاوره حقوقی ملکی در دماوند و رودهن می‌تواند قرارداد خرید را پیش‌نویس و بررسی نیز کند. بنابراین در پیشبرد سریع معاملات قبل از تغییر قیمت یا بروز مشکلات، موثر هستند.

وکلای املاک نماینده چه کسی هستند؟

در یک معامله ملکی چند وکیل درگیر می‌شوند: وکیل خریدار، وکیل فروشنده و دیگری هم می‌تواند وکیل وام‌دهنده وام مسکن باشد. وکیل سوم اغلب نماینده یک شرکت یا بانک است و در نهایت وکیل شرکت فروشنده هم می‌تواند در معاملات دخیل باشد.
براساس گفته کارشناسان حقوقی وکیل پرس یک مشاور حقوقی نمی‌تواند به طور همزمان وکالت ملکی خریدار و فروشنده را برعهده بگیرد. بلکه هر کدام از طرفین قرارداد باید وکیل و مشاوره حقوقی مجزا برای خود تعیین کنند.
چه زمانی به وکلای ملکی در رودهن و درماند نیاز دارید؟
هم خریدار و هم فروشند از استخدام یک مشاوره حقوقی ملکی سود می‌برند. حالا چه قرار باشد یک معامله مربوط به خانه یا آپارتمان را انجام دهید و چه قرار باشد بر روی یک ملک بزرگ سرمایه‌گذاری کنید. در هر صورت استخدام چنین فردی می‌تواند از بروز مشکلات حقوقی و دادرسی جلوگیری کند.

بهترین وکیل ملکی در دماوند و رودهن چه ویژگی‌هایی دارد؟

از نظر تیم حقوقی وکیل پرس برای انتخاب چنین فردی باید به چند نکته مهم دقت داشته باشید:
– داشتن مسئولیت‌پذیری و حس تعهد نسبت به موکل برای هر نماینده حقوقی و قانونی ضرورت دارد.
– توانایی دنبال کردن و بررسی دعاوی حقوقی و جلوگیری از ایجاد خسارت به موکل از ویژگی‌های یک مشاور حقوقی متعهد است.
– مجرب و کاربلد بودن هم از دیگر مشخصات یک وکیل حرفه‌ای است که باید قبل از انتخاب، سوابق او را بررسی کنید.
– تسلط کامل بر مفاد و تبصره‌های قانون و رویه‌های قضایی جمهوری اسلامی ایران برای چنین فردی ضروری است.

حرف آخر
تیم حقوقی وکیل پرس در زمینه معرفی بهترین و مجرب‌ترین مشاوران حقوقی و ملکی فعالیت دارد. در صورتی که قصد انجام معاملات ملکی اعم از خرید یا فروش اموال غیرمنقول در شهرهای رودهن و دماوند را دارید، می‌توانید با کارشناسان مربوطه تماس برقرار کنید تا مشاوران ما در اسرع زمان با شما ارتباط برقرار کنند.

سوالات متداول درخصوص وکیل ملکی در دماوند؟

چرا به وکیل ملکی نیاز دارید؟

برای اطلاع از وضعیت ملک از جمله میزان بدهی ملک، قراردادهای قبلی، ضمانتنامه حبس و دعوی قضایی و بررسی هرگونه محدودیت ملک (در صورت وجود) به استخدام وکیل ملکی نیاز دارید.

آیا وکیل ملکی برای فروشنده و خریدار به طور همزمان کار می‌کند؟

خیر. براساس نظر کارشناسان وکیل پرس هر یک از طرفین معاملات ملکی باید به صور جداگانه برای خود مشاوره حقوقی ملکی در نظر بگیرند.

 

خروج از نسخه موبایل