نماد سایت وکیل پرس

وکیل قصاص در تهران

به نظر شما وکیل قصاص در تهران باید چه ویژگی هایی داشته باشد، وکیل قصاص در تهران چقدر برای شما هزینه بر خواهد بود؟؟ چگونه باید مطمئن شد که یک وکیل قصاص از تجربه کافی برخوردار است!! با ما همراه باشید.

دراین مقاله ضمن اینکه ابتدا تعریف قصاص چیست مورد بررسی قرار می گیرد به بررسی اینکه شرایط قصاص چیست و همینطور نحوه اجرای قصاص در قانون مجازات اسلامی و شرایط اجرای قصاص مورد بحث و بررسی قرار می گیرند. لازم به ذکر است که گاهی تحت شرایطی مجازات قصاص در حق محکوم به قصاص اجرا نمی گردد که البته این مورد شرایط خاص خود را دارد که در ادامه توضیح داده می شود.

قصاص چیست؟

قصاص در لغت، به معنی هر نوع دنباله روی و پی جویی نمودن، مجازات و عقاب کردن و … است. در اصطلاح شرعی و قانونی که ما در این مطلب به آن میپردازیم، به معنای تلافی و استیفای عینی جنایتی که در قتل عمد، قطع عضو و جرح عمدی بر مجنی علیه وارد شده است می‌باشد به شکلی که اثر به جای مانده از جنایت عیناً روی جانی اجرا شده و به دست آید. قصاص در جنایت قتل عمدی را قصاص النفس می‌گویند و قصاص در جنایات قطع عضو و جرح را قصاص عضو گویند.

 

 

مشاوره حقوقی قصاص با وکیل کیفری

در این مقاله سعی بر این بود که بررسی شود که قصاص چیست و شرایط اجرای قصاص چیست و نحوه اجرای قصاص در قانون مجازات اسلامی به چه صورت است و همینطور مواردی که مجازات قصاص به مرتکب تعلق می گیرد مورد بررسی قرار گرفت اما با توجه به گستردگی موضوع حکم قصاص امکان باز نمودن همه ناگفته های قصاص امکان پذیر نبود.

 از این رو لازم است در این باره با وکیل قصاص متخصص مشورت و هم فکری نمایید. گروه وکلای وکیل پرس دارای کادر متخصص در دعاوی کیفری است که با گرد هم آوری گروهی از وکلای قصاص متخصص در تهران بستری را فراهم آورده است تا به صورت تخصصی در دعاوی کیفری مشاوره حقوقی ارائه دهد و قبول وکالت نماید.

 

جهت اخذ مشاوره حقوقی در خصوص قتل عمد با وکیل کیفری وکیل پرس هم اکنون تماس بگیرید. و یا به صفحه اینستاگرام وکیل پرس دایرکت دهید.

خروج از نسخه موبایل