وکیل دیوان عدالت اداری تهران
فهرست مطالب

وکیل دیوان عدالت اداری تهران

آیا به دنبال وکیل دیوان عدالت اداری تهران هستید!! با وکیل پرس همراه باشید.

برخلاف سایر پرونده های حقوقی در رابطه با پرونده های دیوان قرار است طرف شکایت شما یک ارگان دولتی باشد نه یک شخص حقیقی، لذا وجود یک وکیل متخصص و کارکشته برای موفقیت در روند پرونده بسیار الزامی بوده است.مطابق ماده 10 قانون تشکیلات دیوان عدالت اداری مرجعی برای رسیدگی به شکایت های بوده که از نهادهای دولتی شده است و قرار است وکیل دیوان با ورودش در پرونده و تقدیم دفاعیات خود در قالب لایحه در مقام دفاع از موکل خویش برآید.

وکیل دیوان قرار است با تنظیم دادخواستی مستدل و مستند به بالاترین مرجع اداری اقدام به طرح شکایت بنماید و برخلاف سابق امکان مراجعه فیزیکی به دیوان نبوده لذا منوط به آن است که برای به جریان افتادن روند پرونده دادخواستی که قرار است به دیوان تقدیم شود،باید جز اعتراضات قابل قبول و موجهی بوده باشد که در ماده 10 قانون مذکور بیان گردیده شده است. لذا از حیطه تعهدات یک وکیل تضمینی آن است که پس از تنظیم دادخواست و رعایت تشریفات لازمه، با ورود به سامانه ساجد اقدام به ثبت شکایت شما بنماید و دعوی شما را به جریان دادرسی بیاندازد
بعد از تنظیم دادخواست اگر اعتراض شما تایید گردید پرونده به جریان می افتد و از آنجایی که جلسات دادرسی پرونده های دیوان به صورت غیرحضوری بوده لذا یک وکیل در اینجا باید اقدام به تنظیم لایحه ای قوی در مقام دفاع از شما بنماید و این امر در اینکه قرار است راجع به پرونده ی شما چه حکمی اخذ گردیده شود بسیار تاثیرگذار بوده است.

ویژگی های وکیل متخصص دیوان

وکیل متخصص دیوان، وکیلی بوده که حیطه فعالیتش را اختصاص به پرونده های دیوان داده است و با دانش و تجربه ای که در وکالت موضوعات مطرح شده در پرونده های دیوان داشته توانسته به قوانین و مقررات مربوطه دیوان تسلط کافی پیدا نماید و بتواند با به کارگیری انتخاب صحیح شکایت و ارائه مستندات لازمه از حقوق شخصی که بر اثر تخلفات نهادهای دولتی مورد تضییع قرار گرفته جبران خسارت بنماید.

بهترین وکیل دیوان

به علت پیچیده و تخصصی بودن پرونده های دیوان وکیلی که قرار است وکالت آن را بر عهده بگیرد باید قطعا شخصی بوده باشد که تخصص در حل پرونده دیوان را طی سالیان متمادی با تجربه کسب نموده باشد. و آنچه لازم به ذکر بوده آن است که صرف داشتن پرونده وکالت برای این امر کافی نبوده و وکیلی که قرار است وکالت در روند پرونده را برعهده بگیرد باید تخصص و تجربه کافی را در این زمینه کسب نموده باشد لذا یافتن بهترین وکیل دیوان امری سختبوده و شما نمی توانید برای موفقیت در پرونده مطروحه خود در دیوان به هر وکیلی اعتماد بنمایید.لذا باید کلیه جوانب یک وکیل اعم از تجربه، دانش حقوقی، موفقیت در پرونده هایی که مشابه پرونده مطروحه شما در دیوان بوده است همه اینها از عوامل موثری بوده که شما را در انتخاب یک وکیل زبده و با مهارت کمک خواهد کرد تا با یک انتخاب اشتباه صرف سپری شدن زمان و هزینه، نتوانید به نتیجه مطلوب در این امر برسید.

 

 

جهت اخذ مشاوره تخصصی با وکیل دیوان عدالت اداری هم اکنون تماس بگیرید. صفحه رسمی اینستاگرام وکیل پرس پلی برای پاسخ به سوالات در حوزه دبوان عدالت

 

شماره مشاوره حقوقی تلفنی

مطالب پیشنهادی

انتشار نوشته در شبکه های اجتماعی:

دیدگاهتان را بنویسید