فهرست مطالب

وکیل جرایم اقتصادی چه مهارت‌هایی دارد؟

رازهای انتخاب یک وکیل جرایم اقتصادی خبره چیست؟ و وکیل جرایم اقتصادی چه مهارت‌هایی دارد؟ با ما همراه باشید.

جرایم اقتصادی یکی از رایج‌ترین کلید واژه‌هایی است که در اخبار اقتصادی روزهای اخیر شنیده می‌شود. معمولا برای رسیدگی به پرونده‌های جرائم اقتصادی دو پیش نیاز لازم است. شناخت ماهیت دقیق جرم اقتصادی و آشنایی با مهارت‌هایی وکیل جرائم اقتصادی. اگر آگاهی شما از این دو فاکتورکامل نباشد؛ پرونده شما درپیچ و خم‌های اداری به بن بست خواهد خورد و شاید سال‌ها برای احقاق حقوق خود سرگردان شوید. در این مقاله با مهارت‌ها وکیل جرایم اقتصادی و راه‌های سریع رسیدگی به پرونده جرایم اقتصادی آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

جرم اقتصادی چیست؟

شناخت دقیق واژه جرم اقتصادی سخت نیست. هر فرد حقیقی یا حقوقی که در نظام مالی دولت که به نوعی اموال عمومی جامعه است، اختلال ایجاد کند؛ مجرم اقتصادی است. معمولا مجرمان اقتصادی کسانی هستند که به طور مستقیم و غیر مستقیم از مناصب مهمی دولتی و اقتصادی بهره مند بودند. شایان ذکر است به طور معمول نفوذ این افراد در سیستم سیاسی کشور و پیچیدگی‌های این جرایم، ضرورت انتخاب وکیل متبحر را دوچندان می‌کند.

وکیل جرایم اقتصادی چه مهارت‌هایی دارد؟

حقوق‌دانان گوناگون درباره جرایم اقتصادی با هم هم نظر نیستند. چون جرائم اقتصادی طیف گسترده ای از جرم‌ها را در برمی‌گیرند؛ از فرار مالیاتی گرفته تا قاچاق ارز و اختلاس‌های بزرگ در وزارتخانه‌ها. بنابراین کار وکیل اقتصادی به دلیل پیچیدگی قانونی دشوار است. در ادامه به چند مهارت مهم وکیل اقتصادی اشاره خواهیم کرد:

شناخت دقیق از نظام پولی و بانکی کشور
وکیل جرائم اقتصادی باید نظام پولی و بانکی کشور را به درستی بشناسد. عدم شناخت نظام اقتصادی و دوری از اخبار روز اقتصادی بر روند پرونده شما موثر خواهد بود. پس قبل از انتخاب وکیل به رزومه او در رسیدگی به پرونده‌های مشابه دقت کنید. مسلما انتخاب وکیل جرائم اقتصادی که سابقه بیشتری دارد و پیگیر اخبار و جریان‌های سیاسی روز است برای شما یک امتیاز ویژه خواهد بود.

اعتبار و شهرت وکیل جرایم اقتصادی:
اعتبار وکیل جرائم اقتصادی امتیاز ویژه ای است که به روند پرونده شما تاثیر گذار است، پس تا می‌توانید پرونده خود را به وکلای متبحر بسپرید.

حق الوکاله متفاوت را در نظر بگیرید:
وکلای جرایم اقتصادی با توجه به میزان مبلغ جرائم اقتصادی فرق می‌کند . مسلما حق الوکاله جرائمی نظیر پولشویی با پرونده‌های کوچک‌تر متفاوت است. پس در انتخاب وکیل به شرایط پرونده خود توجه کنید. ناگفته نماند جرائم اقتصادی ابدا شوخی بردار نیستند . مجازات مجرمین اقتصادی به طور معمول جز سنگین ترین جرائم است که مجازات‌هایی همچون حبس‌های سنگین ،ضبط اموال، شلاق و جریمه و در موارد سنگین اعدام خواهد بود. دلیل سنگینی این مجازات ها از دید قانونگذار وجه عمومی این جرائم است. مجرم اقتصادی به طور مستقیم و غیر مستقیم با اختلال در نظام مالی و بانکی کشور بسیاری از مردم را متضرر را خواهد کرد. بنابراین با درنظرگرفتن جنبه عمومی جرم ، انتخاب وکیل جرائم اقتصادی، اصل ضروری است که باید به آن توجه کرد.

از خدمات طلایی وکیل پرس بهره بگیرید

در یک دهه اخیر هر روز اخباری مبنی بر وقوع جرائم اقتصادی در نظام اقتصادی کشور شنیده می‌شود. همان طور که در بالا ذکر شد؛ رسیدگی به دعاوی حقوقی جرائم اقتصادی کار هرکسی نیست. تیم حقوقی وکیل پرس به ریاست دکتر (دکتر مهدی صنم پور) خدمات ویژه‌ای در زمینه پرونده های جرایم اقتصادی ارائه می‌دهد. وکلای ما در اسرع وقت پرونده شما را به صورت حضوری و آنلاین بررسی می‌کنند. بنابراین در زمان شما صرفه جویی خواهد شد.
بعد از بررسی اولیه پرونده ،جلسه حضوری جهت تشریح پرونده شما تشکیل خواهد شد که می‌توانید درباره جزییات پرونده به سرعت تصمیم‌گیری کنید.

نکته مهم این است که وکلای وکیل پرس در زمینه پرونده‌هایی که در پیچیدگی‌هایی قانونی دیوان عدالت اداری به بن بست خورده اند،خدمات ویژه ای ارائه خواهد داد. برای بهره مندی از امکانات وکیل پرس ،کارشناسان مجموعه ما در کمترین زمان ممکن با شما در ارتباط خواهند بود. پیشنهاد ما این است که برای ارتباط با کارشناسان مجموعه وکیل پرس کوتاه ترین را راه انتخاب کنید. واتساپ مجموعه وکیل پرس به شماره 09101413904 در هر ساعتی از شبانه روز به کاربران پاسخ خواهد داد.

شماره مشاوره حقوقی تلفنی

 

مطالب پیشنهادی

انتشار نوشته در شبکه های اجتماعی:

دیدگاهتان را بنویسید