نماد سایت وکیل پرس

وکیل انلاین مواد مخدر

آیا به دنبال وکیل انلاین مواد مخدر هستید!!! وکیل پرس در کنار شما خواهد بود%% به نظر شما هزینه وکیل برای مواد مخدر چقدر است؟

به دلیل اهمیت بالایی که موضوع مواد مخدر دارد، رسیدگی به پرونده‌های مربوط به آن در دادگاه انقلاب به عمل می‌آید. مطابق قانون آیین دادرسی کیفری، دادگاه انقلاب به جرائمی رسیدگی می‌کند که مجازات آن‌ها حبس ابد، اعدام و.. است. همین مساله که یک دادگاه ویژه و مهمی که به این جرائم رسیدگی می‌کند، به پرونده‌های مواد مخدر نیز رسیدگی کند نشانگر حساسیت بالای این پرونده‌ها است. با توجه به حساسیت بالا در این پرونده‌ها لزوم استفاده از وکیل مواد مخدر روشن است.

 

برخی وظایف وکیل مواد مخدر

 

انواع مجازات مواد مخدر

مجازات مربوط به نگهداری و حمل مواد مخدر صنعتی مانند هروئین: بر اساس ماده 8 قانون اصلاح مبارزه با مواد مخدر، کسی که مرفین، هروئین و کوکائین به کشور وارد کند یا حمل و نگهداری نماید، متناسب با میزان آن به مجازات‌های زیر محکوم می‌گردد:

• نگهداری و حمل ماده مخدر صنعتی به میزان یک تا 5 سانتی گرم، مجازات حبس ندارد و فقط جزای نقدی و مجازات شلاق دارد. که میزان جزای نقدی پانصد هزار ریال تا یک میلیون ریال است و تعداد شلاق 20 تا 50 ضربه است.

• نگهداری و حمل این ماده به میزان بیشتر از پنج سانتی گرم تا یک گرم، مجازات جزای نقدی از دو میلیون ریال تا شش میلیون ریال دارد و به 30 تا 70 ضربه شلاق محکوم می‌گردد.

 

 

خروج از نسخه موبایل