نماد سایت وکیل پرس

چگونه می توانیم از میزان مهارت وکیل ملکی آگاه شویم؟

به نظر شما چگونه می توانیم از میزان مهارت وکیل ملکی آگاه شویم؟ با وکیل پرس همراه باشید تا به این سوال شما عزیزان پاسخ دهیم.

در پاسخ به این سوال چند عامل دخیل بوده است که به ترتیب به بررسی آنها می پردازیم و بیان می داریم که از دیدگاه حقوقی یک وکیل باید واجد چه ویژگی هایی بوده باشد تا بتوانیم به او اعتماد کرده و روند پرونده را به او سپرد
وکیل ملکی خوب وکیلی بوده است که آشنایی کاملی نسبت به قوانین ملکی و رویه و نظرات مشورتی که در حیطه ارتباط با حوزه این موضوع داشته است داشته باشد تا بتواند به بهترین وجه ممکن با حضورش در محاکم و یا تقدیم لایحه درصدد دفاع از حق قانونی موکل خویش برآید
به علت پیچیدگی پرونده های ملکی و تضییع شدن حق مالی موکلی که به علل غیر قانونی ملک یا زمینش مورد تصرف غاصبانه قرار گرفته و خواستار رفع تصرف هرچه سریعتر ملک قانونی خویش از محکمه بوده است از یک وکیل ملکی این توقع را داشته است تا با در نظر گرفتن راه کار قانونی که موجب به تعجیل افتادن روند پرونده اش شده به کار گرفته و با گذر از پیچیدگی های پرونده به بهترین وجه ممکن از موکل خویش دفاع بنماید .

وکیل ملکی حاذق وکیلی بوده است که با وکالت نمودن پرونده های متنوع در حوزه ملکی توانسته است تجربه کافی را به دست بیاورد و با حضور در دادگاه های متعدد کسب تجربه نموده باشد لذا سپردن روند پرونده ملکی به وکیلی که اولین باراست که پرونده پیچیده ای را برعهده بگیرد هرگز نمی تواند شما را در رسیدن به یک نتیجه مطلوب امیدوار بسازد پس این امر از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است که باید حتما به آن توجه نمود و وکالت پرونده خویش را به وکیلی که تازه کار است نسپرد.

چگونه پی به آن ببریم که وکیلی که قرار است وکالت پرونده را به او بسپاریم شخصی حاذق و با مهارت بوده است؟

در اینجا مسلما همان گونه که بیان داشتیم باید تجربه وکیل را در رابطه با اینکه در چند پرونده ای که امر وکالت به او سپرده شده و او موفق بوده است در نظر بگیریم چرا که ممکن است وکلای زیادی ادعا داشته باشند که برخوردار از سواد حقوقی در رساندن پرونده شما به بهترین نتیجه مطلوب داشته اند اما وقتی به سابقه کاری آنها نگاه می کنیم ملاحظه می نماییم که این وکیل در رابطه با وکالت پرونده ملکی که موضوع آن مشابه با خواسته شما بوده است وکیل موفقی نبوده است. لذا این وکیل نمی تواند وکیل خوبی برای ما بوده باشد.
و شما برای به دست آوردن اطلاعاتی در رابطه با مهارت و تجربه این وکیل صرفا نباید به بیوگرافی رزومه وکیل که در سایت های متعددی راجع به تجربیات آن وکیل ذکر گردیده شده استناد بنمایید و برحسب آن اقدام به انتخاب وکیل پرونده ملکی خویش بنمایید بلکه بهتر است که با مراجعه حضوری به دفتر وکالت آن وکیل و تحقیق راجع به موفقیت او در پرونده های ملکی از موکلین او این اطمینان خاطر را کسب کنید که این وکیل وکیلی قابل اعتماد بوده است و وکیلی کارآزموده در امر وکالت پرونده های ملکی بوده است.

برخی از سوالات متداول در حوزه چگونه می توانیم از میزان مهارت وکیل ملکی آگاه شویم؟

آیا وکلای وکیل پرس در رابطه با برعهده گرفتن وکالت پرونده های ملکی کارآزموده و حاذق بوده اند و می توانم به آنها اطمینان بنمایم ؟

از آنجایی که وکلای ملکی وکیل پرس سالیان متعددی در امر وکالت فعالیت داشته اند و وکالت پرونده های ملکی متعددی را بر عهده گرفته اند و دارای سابقه فعالیت بوده اند وکلای قابل اعتماد و زبده ای بوده اند و شما این امکان را داشته اید که با تحقیق نمودن در رابطه با این امر از طریق بررسی رزومه و پرسش نمودن از موکلینی که سابقا مراجعه به این وکلا داشته اند از این بابت اطمینان حاصل بنمایید

آگاهی یافتن از میزان مهارت یک وکیل و تجربه کاری او در امر وکالت در رابطه با پرونده های ملکی چه تاثیری داشته است؟

از آنجایی که میزان موفقیت و تجربه کاری یک وکیل بوده است که او را به یک وکیل کارآزموده تبدیل نموده است موجب می گردد که این اطمینان خاطر را برای ما به وجود بیاورد که او وکیلی موفق و حاذق بوده و می تواند به ما کمک شایانی در پیروزی روند پرونده بنماید

همچنین بخوانید:

آیا امکان ضمانت نتیجه پرونده ملکی توسط وکیل وجود دارد؟

 

نویسنده خانم فائزه آخوندی کارشناس ارشد حقوقی وکیل پرس

 

خروج از نسخه موبایل