مشاوره حقوقی رایگان
فهرست مطالب

مشاوره حقوقی تخصصی

امروزه بیشتر مردم در کارهای روزانه با قراردادها و مسائلی که چند  و چون آن در علم حقوق است، سروکار پیدا کرده‌اند. لازم است بدانید علم حقوق مانند کوه یخ است، شاید بخشی از آن برای شما قابل دیدن و شناسایی باشد، اما حجم عظیمی از آن پنهان است. در واقع نیاز جدی به تحقیق و تفحص و کشف توسط افراد متخصص دارد. موسسه حقوقی وکیل پرس با داشتن وکلایی مجرب در زمینه‌های مختلف و ارائه مشاوره حقوقی رایگان همراه شما و پاسخگوی سوالات حقوقی شماست.

لازم به ذکر است در بیشتر مسائلی که در دنیای امروز با آن مواجه شده‌ایم، باید از قوانین و قواعد حقوقی به‌روز اطلاع داشته باشیم. اما این اطلاعات حتی اگر در دسترس عموم هم باشد، چنانکه می‌دانید قوانین حقوقی در کتابفروشی‌ها قابل خرید است، باز هم نیاز به یک فرد متخصص برای به کار بردن آنها دارد. زیرا همانطور که گفتیم حقوق مانند کوه یخ است. همچنین قوانین همیشه در حال به روز شدن هستند، از این رو نیاز به اشخاصی که از قوانین جدید با خبر باشند، بیش از پیش احساس می‌شود.

اما در این میان اشخاصی هستند که تمایلی به پرداخت پول در زمینه مشاوره حقوقی ندارند. برخی از این افراد گمان می‌کنند ممکن است مسئله آنقدر ساده باشد که پس از پرداخت پول، از آن مشاوره پشیمان شده و دریابند که هیچ نیازی به آن نداشته‌اند. اما عده‌ای دیگر این تردید را ندارند، بلکه فکر می‌کنند خودشان به راحتی از پس حل مسائل و فهم جملات ثقیل حقوقی برمی‌آیند. در نظر داشته باشید هر گروه از افرادی که ذکر کردیم، ممکن است با چنین سهل‌انگاری‌هایی موجب ضرر مالی زیاد به خود یا خانواده‌شان شوند.

به عنوان مثال تصور کنید در حال انعقاد یک قرارداد کاری یا تجاری هستید. زمانی که به چنین قراردادهای چند صفحه‌ای برمیخورید، حتما نیاز دارید تا با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید. هر کلمه و جمله در دنیای حقوق می‌تواند معانی گسترده و مسئولیت‌های سنگینی بر دوش شما بگذارد، لذا مشورت با یک متخصص را از دست ندهید. حتی اگر وقت کمی هم دارید، موسسه ما خدمت مشاوره حقوقی رایگان فوری را هم در اختیار شما قرار داده است.

در دنیای امروز هر کس به ازای هر عملی که انجام می‌دهد مزد و اجرتی دریافت می‌کند. کمتر کسی یافت می‌شود که خدمتی را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار دهد. به همین دلیل موسسه حقوقی وکیل پرس، مفتخر است که خدمت مشاوره حقوقی رایگان تلفنی را در وبسایت خود در اختیار عموم قرار داده است.

گروه وکلای وکیل پرس 24 ساعته آماده ارائه مشاوره حقوقی سریع( حداکثر 5 دقیقه به صورت تلفنی ) هستند. در نظر داشته باشید که این نوع مشاوره‌ها تا 5 دقیقه اول رایگان است و سپس حق‌الزحمه‌ای هم با توجه به نوع مشاوره باید پرداخت شود.

همچنین در پلت فرم های فضای مجازی مانند اینستاگرام، کلاب هاوس و امثال آن، کافیست عبارت آموزش یا مشاوره را جست و جو کنید. چیزی که در تمام شبکه های اجتماعی و رسانه های تبلیغاتی مشترک است، تمایل فراوان مالکین کسب و کار و واسطه ها، بر اخذ و دریافت پول در قبال خدماتشان است. خدماتی که شاید بسیاری از آنها به واقع هم نیاز مردم نباشند. به عبارتی امروز دسته بزرگی از کسب و کار ها، بر بازار سازی بیشتر از بازاریابی تمرکز دارند. آنها هر کاری می کنند تا در افراد نیازی کاذب ایجاد کنند و تماشاگر خود را تبدیل به مشتری خود کنند.

خدمات حقوقی رایگان

در شرایط اقتصادی کنونی، آنچه دیریاب و گرانبهاست، خدمت باکیفیت و ارزان قیمت حقوقی است و آنچه نایاب و گوهریست خدمات حقوقی رایگان می باشد. تقریبا قریب به اتفاق، میتوانیم مطمئن باشیم که هیچ پزشکی به رایگان طبابت نمی کند، هیچ روانشناسی به رایگان ملاقات نمیکند و هیچ وکیلی مشاوره رایگان ارائه نمی دهد. چرا که ممکن است با این کار، نیاز کاربر و مشتری به طور کلی مرتفع شود.

برای مثال، ممکن است شما در مساله ای حقوقی، در شک و شبهه به سر برید. مساله ای که احتیاط شما ایجاب می کند با وکیلی تماس بگیرید، در حالی که منطق مالی شما مانع از پرداخت هزینه برای امری مشکوک میشود. چرا که ممکن است پس از پرداخت حق مشاوره ای گزاف، به این نتیجه برسید که شما به وکیل نیازی نداشتید و مساله ساده تر از آن چیزی بود که به تبعاتش فکر می کردید.

در آن روی سکه، ممکن است مساله چنان حاد و بغرنج باشد که به دلیل برخورد منطقی و محافظه کارانه شما، یا مبتنی بر دانشی که خود به دنبال آن رفته اید؛ از مشاوره با یک وکیل کارکشته دست بکشید و تبعات این عمل به شما آسیب های جبران ناپذیر وارد کند. در شرایط اقتصادی کنونی، علی الخصوص با مقدمه ای که ذکر شد و شرایط مصرف گرایی بالا، کسی واقعا مایل به از دست دادن پول خود در قالب هزینه های اضافی نیست.
از این جهت موسسه حقوقی وکیل پرس، در اقدامی خیر خواهانه، خدمت مشاوره حقوقی رایگان را برای شما هموطنان عزیز تدارک دیده است. مشاوره ای کاملا تخصصی که در آن کاربر گرامی سایت وکیل پرس، میتواند با تماسی تلفنی از خبره ترین وکلای تهران در خصوص امر خود مشاوره بگیرند.

 

مشاوره حقوقی سریع تلفنی و مزیت‌های آن

موسسه حقوقی وکیل پرس همانطور که گفته شد خدمات مشاوره حقوقی تخصصی فوری را در اختیار عموم قرار داده است. زیرا گاهی اوقات برخی افراد شرایط پرداخت پول را ندارند. برخی هم در شرایطی قرار می‌گیرند که وقت کمی دارند و سریعا باید به جواب برسند. فلذا وبسایت ما سازوکار مشاوره حقوقی تلفنی فوری را فراهم کرده تا کاربران به راحتی و در هر شرایطی به پاسخ سوالات خود برسند. مشاوره حقوقی رایگان فوری انواع مختلفی دارد، یعنی هم به صورت تلفنی است و هم مشاوره در واتساپ. همچنین شما می‌توانید از طریق گزینه پایین سمت راست صفحه با مشاوران ما در سایت هم ارتباط گرفته و مشاوره حقوقی تخصصی فوری بگیرید. لازم به ذکر است که این نوع مشاوره حقوقی تخصصی حداکثر به صورت 2 دقیقه می باشد و اگر لازم باشد که مشاوره حقوقی شما ادامه داشته باشد براساس تعرفه موجود باید شما عزیزان مبلغی را بپردازید

 

مشاوره حقوقی تلفنی فوری

یکی از مزیت‌های این روش این است که شما دیگر لازم نیست هزینه‌ای بابت رفت و آمد و ترافیک و… بپردازید. شما در هر کجای کشور عزیزمان که باشید به راحتی می‌توانید با شماره‌گیری 02126705209 و یا 09101413904 به صورت 24 ساعته از مشاوران و وکلای مجرب ما پاسخ سوال خود را دریافت کنید. در روش مشاوره حقوقی تلفنی فوری شما به راحتی و از طریق کلامی می‌توانید منظور خود را برسانید. همچنین وکیل و مشاور حقوقی هم با بیان شیوا و راحت‌تری پاسخ شما را می‌دهد و ابهامات شما را برطرف می‌کند. مزیت این روش سرعت آن است که قطعا آن را از روش‌های دیگر متمایز می‌کند.

 

مشاوره حقوقی تلفنی فوری
.

مشاوره حقوقی فوری در واتساپ

گاهی اوقات مسئله برای اشخاص به قدری خجالت‌آور است که از بیان آن شرم دارند. به همین دلیل حاضر به تماس گرفتن و بیان مشکل خود نمی‌شوند. اما همین کار ممکن است مشکلات عدیده‌ای برای شخص به وجود آورد. همچنین گاهی افراد در شرایطی هستند که اصلا امکان صحبت تلفنی برای آنها وجود ندارد. لذا موسسه حقوقی وکیل پرس این مشکل را هم حل کرده است. شما می‌توانید هم در دایرکت اینستاگرام ما و هم در واتساپ موسسه به شماره 09101413904 پیام داده و سوال خود را بدون هیچ خجالت و محدودیتی به صورت 24 ساعته از وکلای ما بپرسید. در ضمن این روش هم کاملا تخصصی می‌باشد.

در این روش هم مزیت مشاور حقوقی تلفنی فوری وجود دارد. یعنی در اینجا هم شما لازم نیست وقت و هزینه‌ای را صرف رفت و آمد و ترافیک بکنید. به راحتی هم می‌توانید سوالات خود را بپرسید و هم می‌توانید مدارکی که وکیل و مشاور حقوقی نیاز به بررسی آن را دارد بفرستید. امروزه که تمام کارها از طریق اینترنت قابل پیگیری می‌باشد، نیاز بود تا در زمینه حقوقی هم چنین خدمتی ارائه شود. همچنین شما از این طریق هم می‌توانید با وکیل یا مشاور تماس حاصل کنید و اگر لازم بود جلسه ملاقات حضوری هم بگذارید. همانطور که گفتیم سرعت در این روش‌ها حرف اول را برای تیم ما می‌زند و لذا نگرانی‌ای از بابت پاسخگویی نداشته باشید.

 

خدمات حقوقی تیم وکلای وکیل پرس

درست است که رویکرد غالب وبسایت ما مشاوره حقوقی تلفنی است، اما وبسایت ما محتواهای حقوقی مفید و کاملی هم برای اطلاعات کاربران آماده کرده است. تیم ما در زمینه دعاوی مالی، کیفری، تجاری، ملکی، خانواده، اداره کار و همچنین جرایم پزشکی و همینطور در زمینه اراضی و املاک محتواهای جامع و کاملی را آماده کرده است. شما می‌توانید با مطالعه این مطالب دانش حقوقی خود را بالا ببرید. همچنین در تمام این موارد یعنی در حوزه بانکی، ملکی، خانواده، طلاق و… مشاوره حقوقی رایگان هم به شما ارائه می‌دهد.

همچنین وبسایت ما در زمینه اوراق قضایی هم می‌تواند به شما کمک کند. برای مثال نحوه تنظیم دادخواست و لایحه و آشنایی با این اوراق در وبسایت ما قرار دارد. شما می‌توانید با مراجعه به آنها و مطالعه این موارد، اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید.

جالب است بدانید که شما در وبسایت ما می‌توانید آدرس مراکز مهمی که در زمینه‌های حقوقی ممکن است به آنها نیاز پیدا کنید را هم ببینید. به عنوان مثال آدرس دفاتر پلیس +10 شهرتهران، آدرس مراکز قضایی و انتظامی و همچنین آدرس دفاتر پیشخوان دولت.

همچنین تیم وکلای وکیل پرس کاملا آمادگی دارد تا با موسسات حقوقی و تجاری و بین‌المللی همکاری داشته باشد و به عنوان مشاور حقوقی، وکیل و یا داور با این موسسات توافق‌نامه امضا کرده و دانش خود را در اختیار آنها قرار دهد.

وبسایت و تیم مجرب وکلای وکیل پرس همچنین می‌تواند وکالت دعاوی شما را در هر زمینه‌ای که لازم بدانید بپذیرد و در این مسیر شما را همراهی کند. با هر وکیلی در هر زمینه‌‌ای که نیاز داشته باشید می‎‌توانید از طریق تیم ما ارتباط بگیرید تا دعاوی شما را بپذیرند. از جمله وکیل ملکی، وکیل بانکی، وکیل بورس، وکیل شرکت، وکیل کیفری، وکیل پزشکی، وکیل مالیاتی، وکیل خانواده و وکیل اداره کار.

شما علاوه بر امکان مشاوره غیرحضوری که به صورت تخصصی انجام می‌شود، می‌توانید به صورت حضوری هم مشاوره بگیرید که با پرداخت هزینه صورت می‌گیرد.

 

سوالات متداول:

1: آیا برای مشاوره حقوقی وکیل پرس، هزینه ای باید پرداخت کرد؟

پاسخ: بستگی به نوع درخواست مشاوره شما دارد اگر به صورت تلفنی باشد تا 5 دقیقه کارشناسان وکیل پرس به صورت تخصصی به شما عزیزان مشاوره خواهند داد.

2: برای مشاوره حقوقی رایگان به صورت آنلاین در سایت وکیل پرس باید چه کار کرد؟

پاسخ: در سمت راست قسمت پایین سایت (محل چت رایچت) می توانید سوالات خود را پرسیده و منتظر مانده تا کارشناسان به صورت برخط پاسخ شما را ارسال فرمایند.

3: آیا وکیل پرس در پیام رسان واتساپ مشاوره حقوقی ارائه خواهد داد؟

پاسخ: بله با ارسال پیام و سوال خود به شماره 09101413904 می توانید سوالات حقوقی خودتان را با کارشناسان مطرح فرمایید.

 

 

مشاوره حقوقی رایگان
مشاوره حقوقی فوری رایگان با بهترین وکلای ایران و وکیل پایه یک دادگستری

صفحه رسمی اینستاگرام وکیل پرس را دنبال کنید

مطالب پیشنهادی

انتشار نوشته در شبکه های اجتماعی:

دیدگاهتان را بنویسید