مشاوره حقوقی در شیراز
فهرست مطالب

مشاوره حقوقی رایگان در شیراز

مشاور حقوقی کسی است که نسبت به امور حقوقی علم دارد حتی اگر وکیل پایه یک نباشد و چون سالیان متمادی حسب مورد در موضوعات مختلف حقوقی فعالیت کرده و در این راستا تجربه کسب کرده توانسته بهترین خدمات را به افرادی که درگیر مشکلات حقوقی شده و نیاز به مشاور و کسب آگاهی دارند ارائه بدهد. با مقاله مشاور حقوقی رایگان در شیراز همراه باشید.

مشاور حقوقی ممکن است خدمات خود را به سه طریق

  • مشاور حقوقی تلفنی
  • مشاور حقوقی آنلاین
  • مشاور حقوقی حضوری

ارائه بدهد که افراد ترجیحا دو مورد بالا را بیشتر استقبال می کنند و علت آنکه در مشاوره حقوقی تلفنی و آنلاین نیاز به مراجعه حضوری نبوده و این امکان برای افراد می باشد که بتوانند در هر تایمی از شبانه روز با تماس گرفتن با مشاور، مشکلات حقوقی خود را حل و فصل نمایند.

مشاور حقوقی رایگان در شیراز

مشاور حقوقی رایگان در شیراز کسی است که آگاهی کامل به قوانین حقوقی دارد و با اینکه وکیل پایه یک دادگستری نبوده اما می تواند حسب تخصص خود در موضوعات مختلف حقوقی اعم از کیفری، ثبتی و ملکی، خانواده و سایر موضوعات بهترین خدمات را به افرادی که نیاز به کسب اطلاعات حقوقی دارند ارائه بدهد.

وظایف یک مشاور حقوقی چیست؟

  1. یک مشاور حقوقی بایستی به فردی که درخواست مشاوره داشته و با مشکل حقوقی مواجه بوده است مشاوره اولیه و اطلاعات حقوقی لازمه را بدهد و در واقع شخص را به میزان آگاهی برساند که چگونه می تواند در صدد حل مشکل حقوقی خویش برآید.
  2. مشاور حقوقی بایستی اگر فرد می خواهد خودش بدون حضور وکیل روند پرونده را طی کند به او حسب مورد بر اینکه دعوی حقوقی بوده یا کیفری و نیاز به طرح دادخواست یا شکوائیه دارد در تنظیم آن به او کمک کند تا دادخواست مستدل و مستندی را به دادگاه یا دادسرا ارائه بدهد.
  3. مشاور حقوقی بایستی اگر فرد نیاز به تنظیم یک لایحه حقوقی دارد و سواد حقوقی ندارد که آن را چگونه تنظیم کند به او در تنظیم لایحه کمک کند.
  4. اگر مشاور حقوقی که از او کسب مشاوره شده به نتیجه برسد که موضوع پرونده به گونه ای بود که فرد نمی تواند به تنهایی مدیریت آن را بر عهده بگیرد و ممکن است با شکست مواجه شود به او یک وکیل زبده و متخصص را معرفی کند تا روند رسیدگی پرونده را بر عهده بگیرد.

مهارت های یک مشاور حقوقی خوب

زمانی ما می توانیم بگوییم یک مشاور حقوقی با تجربه است که در حرفه خود مهارت و توانایی های زیادی داشته باشد مثلا به قوانین حقوقی آگاهی کافی داشته باشد و حسب موضوعات مختلف حقوقی، به افراد مشاوره داده باشد به گونه ای که افراد بتوانند با کسب اطلاعات از او روند پرونده خود را با موفقیت بتوانند مدیریت کنند و نخواهند با یک راهنمایی اشتباه هرگز به نتیجه مطلوب نرسند و شکست بخورند چرا که مشاوره اشتباه ممکن است علاوه بر شکست در پرونده ضرر و زیان مالی زیادی برای افراد داشته باشد.

  • مشاور حقوقی بایستی امانت دار و متعهد در حفظ اسرار افراد باشد.
  • مشاور حقوقی بایستی ارائه خدمات به افراد را بر منافع خود ارجحیت بدهد و سعی کند دقیق ترین و کامل ترین اطلاعات حقوقی را در اختیار افراد بگذارد.
  • مشاوره حقوقی خوب هیچ گاه به فرد امید واهی نمی دهد که با مشاوره او می تواند بهترین نتیجه مطلوب را از روند پرونده اش بگیرد و در واقع ضمانت در موفقیت را تعهد نمی کند چرا که ممکن است که در مسیر راه موانعی پیش آید که امکان موفقیت را با شکست مواجه کند.
  • داشتن قدرت کلام و ساده گویی

افرادی که نیاز به خدمات مشاوره حقوقی دارند افرادی هستند که هرگز سواد حقوقی کافی نداشته و هم اکنون نیاز دارند که فردی با تجربه آنها را راهنمایی کند اما این مشاور بایستی قدرت کلام خوب داشته باشد و بتواند به زبان ساده و روان مسائل حقوقی را به فرد انتقال بدهد و او را از مشکل حقوقی پیش آمده آگاه بسازد.

چگونه مشاور حقوقی رایگان در شیراز پیدا کنیم؟

برای یافتن مشاور حقوقی رایگان در شیراز شما می توانید به طرق مختلفی اقدام نمایید اما در راستای جستجوی بهترین مشاور حقوقی موسسه حقوقی وکیل پرس این امکان را برای شما به وجود آورده تا بتوانید با ورود به سایت وکیل پرس اقدام به انتخاب مشاور حقوقی رایگان در شیراز بکنید.

برخی از سوالات متداول

چگونه بهترین مشاور حقوقی در شیراز را پیدا کنم؟

برای یافتن بهترین مشاور حقوقی رایگان در شیراز وکیل پرس این امکان را به وجود آورده و اقدام به معرفی وکلا و مشاورین زبده در شیراز به افرادی که نیاز به خدمات مشاوره دارند کرده است.

به چه طریقی می توان از خدمات مشاور حقوقی رایگان در شیراز برخوردار شوم؟

شما می توانید به سه طریق از جمله مشاوره حقوقی تلفنی، آنلاین و مشاور حضوری اقدام کنید و با مشاور حقوقی در ارتباط باشید.

مطالب پیشنهادی

انتشار نوشته در شبکه های اجتماعی:

دیدگاهتان را بنویسید