نماد سایت وکیل پرس

مشاوره حقوقی برای گردن نگرفتن مواد مخدر

تنها یک وکیل مواد مخدر می تواند با ارائه مدارک و شهادت شهود، درصد اثبات بی گناهی شخصی که برای او برحسب توطئه پاپوش درست شده و او را محکوم به مجازاتی نموده که مستوجب آن نبوده است برآید و با ارائه مدارک و شهادت شهود ،خواستار تبرئه و مجازات شخص مفتری که برای او پاپوش ساخته است از مقام صالح قضایی باشد.  در ادامه با مشاوره حقوقی برای گردن نگرفتن مواد مخدر همراه باشید.

رفتار کیفری جرم جاسازی مواد مخدر در وسایل دیگران

مصداق این رفتار انجام فعل مجرمانه با قصد و سو نیت عامدانه از جانب مرتکب جرمی می باشد که حسب عللی از جمله دشمنی در قالب یک افتراء عملی قصد می کند که مواد مخدری که متعلق به وی بوده را  متعلق به دیگری بداند و او را مجرم پرونده استعمال و نگهداری مواد مخدر قرار بدهد که در اینجا اگر شخصی که علیه او پاپوش درست شده نتواند درصدد اثبات بی گناهی خویش برآید مستوجب مجازات نگهداری مواد مخدر می باشد.

 

 

اهمیت وجود وکیل مواد مخدر

در اینجا کسب مشاوره حقوقی و سپردن روند پرونده به وکیل مواد مخدر می تواند کمک شایانی را به شخصی که به ناحق مورد افترا گرفته بکند.

این وکیل با تنظیم لایحه مناسب در بدوا امر تلاش می کند که با اثبات ادله و شهادت شهود اثبات کند که موکلش بی گناه بوده و به اتهام پاپوشی که برایش ساخته اند محکوم به مجازات شده است و هیچ گونه علم و آگاهی و سو نیت عامدانه از انجام اتهامی که به او منتسب شده است ندارد. و تنها یک توطئه برای لطمه زدن به او صورت گرفته است. بنابراین می بایست فردی که مواد مخدر را به قصد اتهام کردن دیگری در اموال متعلق به او جاساز کرده به حداکثر مجازات همان جرم محکوم می شود. پس اثبات بی اطلاعی و بی گناهی و ارائه ادله مستدل و موجه که دلالت بر آن داشته که توطئه علیه فرد بی گناهی صورت گرفته و درخواست تبرئه و مجازات شخص مفتری از مقام صالح قضایی از مهم ترین وظایف وکیل مواد مخدر می باشد

برخی از سوالات متداول

 نمونه لایحه دفاعیه نگهداری مواد مخدر چه کاربردی دارد؟

تنظیم این لایحه و ارائه مدارک یا معرفی شاهد در مقام دفاع از شخصی که بی گناه به اتهام استعمال و نگهداری مواد مخدر محکوم شده قرار است از سوی وکیل مواد مخدر به دادگاه ارائه شود

مهم ترین وظیفه وکیل مواد مخدر در مقام دفاع از شخصی که بی گناه محکوم به مجازات نگهداری مواد مخدر شده است چیست؟

این وکیل می بایست با ارائه ادله مستند و موجه در مقام اثبات بی گناهی شخصی که من باب یک توطئه محکوم به مجازات استعمال و نگهداری مواد مخدر شده است برآید.

 

شما عزیزان می توانید برای مشاوره حقوقی وکیل مواد مخدر که از مهمترین خدمات حقوقی وکیل پرس می باشد با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

نویسنده خانم آخوندی کارشناس ارشد وکیل پرس

خروج از نسخه موبایل