نماد سایت وکیل پرس

شماره موبایل وکیل کیفری

شماره موبایل وکیل کیفری رو لازم داری!! آیا نیاز به مشاوره حقوقی پرونده کیفری داری؟؟ موسسه حقوقی وکیل پرس متشکل از وکلای پایه یک دادگستری متخصص در پرونده های کیفری در کنار شما خواهد بود.

وکیل کیفری متخصص

وکیل کیفری فردی است که تحصیلات تخصصی حقوق جزا و جرم شناسی داشته باشد . و برکلیه قوانین کیفری از جمله قانون مجازات اسلامی، قانون مواد مخدر، قانون جرایم رایانه ای و….  اشراف کامل داشته باشد. البته صرف تحصیلات مرتبط با قانون جزا و کیفری نمی تواند وکیل کیفری را در قبول دعاوی موفق نماید بلکه آنچه لازمه وکیل متخصص کیفری است قدرت استنباط و فن بیان قوی وی می باشد.

وکیل کیفری بایستی قادر باشد که  عناصر تشکیل دهنده جرایم را در کنار یکدیگر به درستی قرار دهد تا بتواند در دعاوی ارجاعی به خوبی عمل نماید و مشاوره کیفری لازم را به متقاضیان ارائه دهد.

 

 

نقش وکیل کیفری در دادگاه کیفری یک چیست؟

دادگاه کیفری یک در مرکز هر استان  و البته گاهی در شهرستان ها در صورتی که رییس قوه قضاییه صلاح بداند تشکیل می گردد و متشکل از سه قاضی است که با حضور دو عضو نیز رسمیت می یابد.

دادگاه کیفری یک در جرایم کیفری که مجازات قانونی آن ها سلب حیات، حبس ابد، جرایم موجب قطع عضو جرایم تعزیری درجه 3 به بالا و جرایم مطبوعاتی است انجام وظیفه می نماید.

دادگاه کیفری یک با جرایمی سر وکار دارد که با جان افراد و یا مجازات های سنگینی همچون حبس ابد همراه است از این رو در این دعاوی حضور وکیل نه تنها لازم بلکه واجب است تا جایی که قانون گذار در جرایم سلب حیات برای افراد وکیل تسخیری ( اجباری ) نیز در نظر گرفته است اما در این دعاوی به جهت حساسیت بالای موضوع دعاوی، بهتر است از وکیل کیفری متخصص که اشراف کامل بر قوانین و رویه ددگاه ها و بخشنامه ها و آیین نامه ها دارد استفاده گردد.

 

 

خروج از نسخه موبایل