نماد سایت وکیل پرس

شماره تلفن وکیل دیوان عالی کشور

تیم حقوقی وکیل پرس در سال های اخیر سعی دارد دامنه خدمات حقوقی خود را ارتقا داده تا از دغدغه های شما عزیزان کاسته شود. یکی از مهمترین دپارتمان های وکیل پرس بخش مشاوره و قبول دعاوی مربوط به دیوان عالی کشور است. در ادامه شماره تلفن وکیل دیوان عالی کشور را نیز به شما عزیزان در میان خواهیم گذاشت.

دیوان عالی کشور به عنوان برترین مرجع حقوقی قضایی در کشور صلاحیت رسیدگی به اعتراض شما را راجع به پرونده های حقوقی در صورت وارد بودن ایرادات شکلی به عنوان مرجع رسیدگی به اعتراض فرجام خواهی و در رابطه با پرونده های کیفری به عنوان مرجعی برای رسیدگی به اعتراض نسبت به ماهیت رای خواهد بود.

نحوه رسیدگی پرونده های دیوان عالی کشور

بدین نحو بوده است که قرار است بازنگری شکلی نسبت به رای قطعیت یافته ای که در مرجع تجدید نظر به قطعیت رسیده صورت بپذیرد که در اینجا بعد از وارد بودن اعتراض شما پرونده با توجه به سیستم نوبت دهی دیوان به دستور ریاست دیوان یا یکی از معاونان وی برای رسیدگی به یکی از شعبات دیوان ارجاع شده و بررسی های لازمه صورت می پذیرد و در مواردی که پرونده از حساسیت خاصی برخوردار بوده است به تشخیص دیوان رسیدگی خارج از نوبت به عمل آمده و روند پرونده به جریان می افتد و اما نکته ای که در اینجا لازم به ذکر بوده آن است که برای اعلام شکایت شما همانند سابق حق طرح دعوی خود را با مراجعه مستقیم به دیوان عالی کشور نداشته و نیازمند آن بوده که شما برای طرح دعوی و خواسته خود به دیوان باید به صورت الکترونیکی و با مراجعه مستقیم به دفاتر خدمات قضایی اقدام بنمایید.

 

 

در اینجاست که تنظیم نمودن دادخواست و لایحه ای که قرار است نسبت به نقض رای قطعی یافته صورت بپذیرد حضور یک وکیل مجرب و کارآزموده را می طلبد که با داشتن آشنایی کامل نسبت به قوانین و رویه های قضایی توانسته حرفه ای ترین شیوه تنظیم لایحه را به کار بگیرد و از حق موکل خود دفاع بنماید چرا که مرجعی مانند دیوان به نحوی بوده که همانند سایر مراجع به هر نوع شکایتی ترتیب اثر نداده و شکایتی را وارد دانسته که واقعا مستول و موجه بوده باشد و توانایی نقض نمودن حکمی که بعد از تجدید نظر خواهی به قطعیت رسیده را داشته باشد و مجددا مورد بازنگری قرار بگیرد لذا در اینجا اگر شما بدون حضور وکیلی که در این امر خبره بوده و وکالت چندین پرونده در دیوان را برعهده گرفته و در این امر کارآزموده بوده است ممکن است در این امر هرگز موفق نشوید و حتی خواسته شما به علت عدم ارائه ادله مستدل و موجه رد بشود و هرگز مورد بررسی قرار نگیرد چرا که دیوان عالی کشور به عنوان عالی ترین مرجع قضایی قرار است به اعتراضی که تحت عنوان فرجام خواهی به آن تقدیم شده و حسب تقاضای شخصی که به عنوان ذی النفع پرونده بوده و براساس حکم دادگاه صادر کننده به ناحق حقی از او تضییع شده وارد رسیدگی بشود و بار دیگر بازنگری نسبت به تشریفات شکلی که مغایرت با موازین شرع و قانون داشته است را به عمل بیاورد.

جهت اخذ مشاوره تخصصی با وکیل دیوان عالی کشور هم اکنون تماس بگیرید. صفحه رسمی اینستاگرام وکیل پرس پلی برای پاسخ به سوالات در حوزه پرونده های دیوان عالی کشور

 

خروج از نسخه موبایل