فهرست مطالب

درخواست مشاوره طلاق

با توجه به افزایش جمعیت در کلان شهرها به خصوص در تهران پایتخت ایران، شاهد افزایش طلاق نیز بین زوجین شده ایم. وکیل پرس به همراه وکلای خانواده تصمیم دارند در این رستا به شما عزیزانی که نیاز به وکیل طلاق توافقی در تهران می باشند خدمتی نو در سال جدید ارائه دهد.

طلاق توافقی یکی از روش هایی است که کمک می کند، زوجین راحتتر از یکدیگر جدا شوند و مراجعه به وکیل طلاق توافقی این مسیر را برایشان هموارتر می سازد. وکیل خانواده بعد از مطالعه پرونده و گفتگو با طرفین شرایطی را فراهم می آورد، که در کوتاه ترین زمان و صرف هزینه اندک بتوانند از یکدیگر جدا شوند.

به طور کلی پروسه طلاق نیاز به وجود یک وکیل طلاق متخصص دارد که در طول مسیر شما را راهنمایی کرده و از حقوق خودتان و طرف مقابل مطلع کند. بنابراین راههای ارتباطی با وکلای پایه یک دادگستری وکیل پرس به صورت آنلاین (گفتگو در پنل چت سایت) و همچنین از طریق تلفنی می باشد. شماره تماس 26705209-021 در ساعات اداری (9 صبح تا 17) و شماره همراه 09101413904 در ساعات غیر اداری و 24 ساعته در خدمت شما عزیزان می باشد.

گروه وکلای وکیل پرس آماده ارائه مشاوره حقوقی طلاق و قبول وکالت در حوزه طلاق است. در صورت نیاز به مشاوره وکیل طلاق با ما تماس بگیرید و از رهنمود های وکیل طلاق بهره مند شوید.

 

برای وکیل طلاق توافقی در تهران با وکلای وکیل پرس با شماره زیر تماس بگیرید. همچنین از طریق صفحه اینستاگرام وکیل پرس نیز می توانید با ما در ارتباط باشید

نویسنده: خانم فائزه آخوندی کارشناس ارشد حقوقی وکیل پرس

مطالب پیشنهادی

انتشار نوشته در شبکه های اجتماعی:

دیدگاهتان را بنویسید