فهرست مطالب

بهترین وکیل سرقت

به نظر شما بهترین وکیل سرقت باید چه ویژگی هایی داشته باشد!! و آیا شما نیز به دنبال بهترین وکیل سرقت هستید؟؟ نگران نباشید تیم حقوقی وکیل پرس وکیل باتجربه در حوزه سرقت را معرفی خواهد کرد.

مشاوره حقوقی وکیل برای اثبات جرم سارق

در جرم سرقت یک سمت ماجرا، سارق و در سمت دیگر شاکی یا زیان‌دیده است. وکیل پایه یک دادگستری تهران می‌تواند هم برای سارق و هم برای شاکی مشاوره حقوقی ارائه دهد. اگر فرد شاکی نخواهد نسبت به شاکی گذشت کند، شخص سارق باید علاوه بر تحمل حکم اعمال شده از سوی قاضی، ضرر و خسارت وارد شده به شاکی را نیز پرداخت کند.

وکیل مجرب سرقت می‌تواند ضمن گرفتن تخفیف مجازات برای سارق، به شاکی یا زیان‌دیده برای اثبات جرم کمک کند. از آنجا که سرقت اشکال مختلفی از قبیل جیب‌بری، کیف‌قاپی، سرقت مسلحانه و …. را دارد، اثبات جرم در دادگاه کار راحتی نیست و حتی برخی از شاکیان به دلیل نداشتن مدارک کافی، از شکایت خود صرف‌نظر می‌کنند.

این در حالیست که وکیل سرقت حرفه‌ای و مجرب می‌تواند تمامی مراحل را با ارائه مدارک پشت سر بگذارد. در پرونده‌های پیچیده سرقت، اثبات جرم برای شاکی دشوارتر است و حتی در مواردی، او قادر به جبران خسارت و برگرداندن اموال مسروقه نیست. این در حالیست که وکیل مجرب می‌تواند به کمک شاکی بیاید و در مراحل دادرسی جرم را اثبات کند.

 

مطالب پیشنهادی

انتشار نوشته در شبکه های اجتماعی:

دیدگاهتان را بنویسید