نماد سایت وکیل پرس

بهترین وکیل دعاوی ملکی در تهران

بهترین وکیل دعاوی ملکی در تهران

به نظر شما بهترین وکیل دعاوی ملکی در تهران  باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟؟ هزینه بهترین وکیل دعاوی ملکی چقدر است؟؟؟ با وکیل پرس همراه باشید.

حق الوکاله وکیل ملکی در دعاوی غیرمالی

و اما اگر دعوی ملکی ما در حیطه دعاوی غیرمالی بوده باشد که به عنوان مثال به چند مورد اشاره می نمایم میزان تعرفه حق الوکاله وکیل حداقل چهارمیلیون ریال و حداکثر 300 میلیون ریال بوده است که عبارتند از :

  1. دعوی رفع تصرف عدوانی
  2. دعوی رفع مزاحمت ملکی
  3. دعوی رفع ممانعت از حق
  4. دعوی اثبات تولیت مال موقوفه
  5. دعوی تفکیک ملک و فک رهن و غیره ……

چرا لازم است که با وکیل ملکی متخصص مشاوره کنیم؟

دعاوی ملکی دارای نکته سنجی های خاص خود می‌باشد، طرح این دعاوی نیازمند اشراف کامل بر قوانین حقوقی، کیفری، ثبتی، مالیاتی، آراء دیوان عالی کشور و رویه قضایی می‌باشد. اقامه دعاوی ملکی توسط افراد عامی، به جهت پیچیدگی موضوع و غیر قابل پیش‌بینی بودن روند دادرسی به سختی و در موارد بسیار نادری امکان حصول نتیجه دارد. نکته قابل ذکر این است که همه وکلا نیز حاضر به اخذ پرونده های ملکی نمی باشند، چرا که وکلا نیز به خوبی می‌دانند که در طرح دعاوی ملکی تنها اشراف بر قوانین کافی نیست بلکه طرح این دعاوی در محاکم نیز نیازمند دارا بودن تخصص و تجربه است.

 

شماره تلفن وکیل متخصص امور ملکی در تهران

تیم حقوقی وکیل پرس با کادری مجرب و وکلای با تجربه پایه یک دادگستری در هرلحظه که شما عزیزان نیاز به وکیل تخلیه ملک در تهران دارید، در خدمت شما عزیزان است. کافی است یا به شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید یا به اینستاگرام وکیل پرس  دایرکت کنید.

خروج از نسخه موبایل