نماد سایت وکیل پرس

بهترین وکیل جنایی تهران

آیا به دنیال بهترین وکیل جنایی تهران هستید؟؟ وکیل پرس با درابودن وکلای متخصص در پرونده های جنایی و قتل غیر عمد همراه شما خواهد بود.

وکیل قتل غیر عمد کیست؟

در پرونده‌هایی با موضوع دعاوی قتل غیر عمد، مسئله‌ی مهم این است که ثابت شود قتل غیر عمد بوده و متهم بی‌گناه است. پس باید فرآیند تنظیم شکواییه و به طور کلی، رسیدگی به پرونده توسط یک وکیل متخصص و آشنا با مسائل جرم قتل غیر عمد، انجام شود. به دلیل آنکه روند پیش بردن این پرونده کار هر کسی نیست و افراد معمولی توانایی استفاده از الفاظ حقوقی مناسب را ندارند، در اینجا وکلای متخصص در قتل غیر عمد وارد عمل می‌شوند و مسئولیت رسیدگی به آن را به عهده می‌گیرند.

در این نوع پرونده نیاز به فردی برای تنظیم لایحه، دفاعیه برای دفاع و بی‌تقصیر نشان دادن متهم داریم و آن فرد، وکیل قتل غیر عمد نام دارد. در ادامه بیشتر با آن آشنا می‌شویم.

وکیل قتل غیر عمد کیست و چه کاری انجام می‌دهد؟

پیش از هر چیز نیاز است تا تعریف دقیقی از قتل غیر عمد داشته باشیم. قتل غیر عمد قتلی است که در آن قاتل قصد عمدی کشتن فردی را نداشته و عملی که باعث قتل شده نیز به طور عمد و خود خواسته، کشنده نبوده‌ است. به عبارت دیگر، اگر کسی قصد کشتار و یا آسیب زدن به فرد دیگری را نداشته باشد اما فردی در اثر رفتار یا عمل او فوت شود، مرتکب قتل عمد و آگاهانه شده است. در واقع انجام هر فعالیتی حتی اگر به قصد کشتن دیگران هم نباشد اما باعث فوت فردی شود، حکم قتل عمد را دارد.

در این هنگام وکیل قتل غیر عمد مسئولیت وکالت شاکی یا خانواده مقتول را می‌پذیرد و می‌تواند در دادگاه کیفری نیز جهت دفاع از متهم حضور داشته باشد. حوزه فعالیت وکیل قتل غیر عمد بسیار مهم و دشوار است؛ زیرا با جان، مال و آینده افراد ارتباط دارد و سرنوشت آن‌ها را رقم می‌زند. یک وکیل متخصص در حوزه جرم قتل، باید علاوه بر تسلط و مهارت کافی در مسائل حقوقی، یک روانشناس ماهر نیز باشد.

مهارت وکیل قتل غیر عمد تنها دفاع در دادگاه نیست؛ بلکه او باید اقدامات لازم برای گرفتن عفو از طرف خانواده مقتول و یا عمل جمع‌آوری مدارک جهت اثبات بی‌گناهی موکل خود را انجام دهد. حتی در صورت صدور حکم اعدام موکل خود، باید مهارت آن را داشته باشد تا او را از قصاص نجات دهد و یا اگر موکل موظف به پرداخت دیه شود، وکیل باید توانایی آن را داشته باشد تا را در روند پرداخت دیه تخفیفاتی را اعمال کند.

از دیگر وظایف یک وکیل قتل غیر عمد آن است که هنگام طرح شکوائیه از طرف خانواده مقتول، در صورت بی‌گناه بودن موکل همه‌ی تلاش خود را برای اثبات آن انجام دهد و در صورت مجرم بودن او، همه‌ی دانش و مهارت خود را برای دریافت اشد مجازات به کار گیرد.

 

مزایای بهره‌مندی از یک وکیل قتل غیر عمد

به کمک یک وکیل قتل غیر عمد می‌توانید از مزایای زیادی برخوردار شوید از جمله:

بهترین وکیل جنایی تهران در مجموعه‌ی وکيل پرس

همانطور که به آن نیز اشاره شد، یکی از دشوارترین و حساس‌ترین پرونده‌های کیفری در مراجع قضایی، پرونده‌ی قتل غیر عمد است. در این پرونده باید مشخص شود که آیا قتل به صورت عمد بوده و یا تصادفی اتفاق افتاده است. وکیل پایه یک با تجربیات و علم بر قوانین و مسائل حقوقی مختلف می‌تواند کمک بسیار بزرگی در حل این مسئله کند.

اگر شما نیز در این حوزه نیاز به مشاوره دارید و می‌خواهید از کمک یک وکیل قتل غیر عمد استفاده کنید، می‌توانید به مجموعه وکیل پرس مراجعه نموده و مسئله خود را با وکلای درجه یک و مجرب ما در میان بگذارید. وکیل پرس یکی از بهترین مراکز خدمات مشاوره حقوقی در ایران است که به صورت تخصصی به پرونده‌های قتل می‌پردازد.

جهت مشاوره با یک وکیل قتل غیر عمد در مجموعه وکیل پرس، می‌توانید با شماره تماس‌ 09101413904 ارتباط برقرار کرده و یا از طریق نشانی دفتر به آدرس شریعتی، حسینیه ارشاد به صورت حضوری نیز اقدام کنید.

 

جهت اخذ مشاوره حقوقی در خصوص بهترین وکیل جنایی تهران وکیل پرس هم اکنون تماس بگیرید. و یا به صفحه اینستاگرام وکیل پرس دایرکت دهید.

خروج از نسخه موبایل