نماد سایت وکیل پرس

وکیل پایه یک دادگستری دعاوی ملکی

وکیل پایه یک دادگستری دعاوی ملکی از اصلی ترین خدمات حقوقی وکلای تیم وکیل پرس می باشد. با ما همراه باشید.

وکیل ملکی در واقع همانطور که از عنوانش مشخص است، وکیلی است که در دعاوی ملکی تخصص دارد. در این مطلب با وکیل مشکلات ملکی که همان وکیل متخصص املاک است، حدود وظایف وکیل متخصص دعاوی ملکی، دعاوی ملکی که توسط وکیل ملکی پیگیری می‌شود و به طور کلی هر آنچه لازم است درباره وکیل ملکی بدانید، آشنا می‌شوید، تا بتوانید وکیل ملکی خوب در تهران را تشخیض داده و از او کمک بگیرید. همچنین هزینه وکیل دعاوی ملکی، اینکه چه لزومی دارد به وکیل مشکلات ملکی جهت مشاوره حقوقی رجوع کنید نیز توضیح داده شده است. با وکیل پرس همراه باشید.

وکیل متخصص دعاوی ملکی

اغلب وکلا در بسیاری از زمینه های حقوقی آگاهی کافی دارند اما وکیل ملکی به فردی گفته می شود که با آگاهی کامل به قوانین کیفری و حقوقی املاک و مستغلات داشته و از موکل خود وکالت و اختیار کافی برای پیگیری از خواسته ها و حقوق او در مراجع قانونی داشته باشد. و بتواند با شرکت در دادگاه ها و مراجع قضایی و به کمک قوانین حاکم بر معاملات غیر منقول نظر قاضی پرونده را به نفع موکل خود تغییر دهد و از حقوق از دست رفته موکل خود دفاع کند.

چرا لازم است که با وکیل ملکی متخصص مشاوره کنیم؟

دعاوی ملکی دارای نکته سنجی های خاص خود می‌باشد، طرح این دعاوی نیازمند اشراف کامل بر قوانین حقوقی، کیفری، ثبتی، مالیاتی، آراء دیوان عالی کشور و رویه قضایی می‌باشد. اقامه دعاوی ملکی توسط افراد عامی، به جهت پیچیدگی موضوع و غیر قابل پیش‌بینی بودن روند دادرسی به سختی و در موارد بسیار نادری امکان حصول نتیجه دارد. نکته قابل ذکر این است که همه وکلا نیز حاضر به اخذ پرونده های ملکی نمی باشند، چرا که وکلا نیز به خوبی می‌دانند که در طرح دعاوی ملکی تنها اشراف بر قوانین کافی نیست بلکه طرح این دعاوی در محاکم نیز نیازمند دارا بودن تخصص و تجربه است.

همچنین بدانید:

اختیارات وکیل ملکی

 

جهت اخذ مشاوره تخصصی با وکیل ملکی در دعاوی سرقفلی هم اکنون تماس بگیرید. صفحه رسمی اینستاگرام وکیل پرس پلی برای پاسخ به سوالات در حوزه قراردادهای تجاری

 

خروج از نسخه موبایل