نماد سایت وکیل پرس

وکیل ملکی در میرداماد تهران

به دنبال وکیل ملکی در میرداماد تهران هستید!!؟؟ وکیل پرس با مستقر شدن در منطقه میرداماد تهران، خدمات مشاوره حقوقی ملکی ارائه خواهد داد.

خدمات مشاوره حقوقی ملکی در میرداماد تهران

وقتی قصد خرید یا فروش ملک را دارید، کمک گرفتن از یک وکیل باتجربه ملکی می‌تواند مزیت‌های بی‌شماری را برایتان به همراه آورد. اگرچه برای دریافت مشاوره از چنین فردی باید هزینه‌ پرداخت کنید، اما با توجه به اینکه از بروز مشکلات، جعل یا سوءاستفاده جلوگیری می‌کند و شما را از جهت انجام معامله مطمئن می‌سازد، مقرون به صرفه خواهد بود.

به طور کلی از جمله خدماتی که توسط مشاور‌ه‌های حقوقی ملکی وکیل پرس در منطقه 3 تهران از جمله میرداماد و پاسداران صورت می‌گیرد، می‌توان به موارد زیر اشاره کنیم:
– تایید مالکیت جدید و واگذاری ملک به خریدار
– شناسایی هرگونه وام پرداخت نشده ملک (برای آپارتمان و ویلا)
– بررسی حق حبس، دعوی قضایی یا سایر دعاوی علیه اموالی که در حال خرید و فروش هستند
– تلاش برای تسویه دعاوی مربوط به املاک مورد خرید و فروش
– بررسی و شناسایی هرگونه محدودیت و قرداد در زنجیره مالکیت
– تنظیم بیمه نامه مربوط به ملک (بیمه حوادث، بیمه آتش‌سوزی و …)
– مذاکره و بررسی قرارداد ملکی برای تعیین نحوه پرداخت وجه (چک، اقساط، نقد و …)
– بررسی بدهی‌های مربوط به ملک از قبیل مالیات، هزینه‌های آب، برق، گاز و سایر هزینه‌های مربوط به ساختمان یا ملک
– تهیه سند برای تضمین پرداخت بدهی از سوی فروشنده طبق دستورالعمل‌های قانونی
– تهیه صورتحساب تسویه حساب برای نشان دادن وجوه پرداخت شده از سوی خرید و کلیه هزینه‌های طرف‌های درگیر معامله. مانند حق کمیسیون نماینده، هزینه‌های وکیل، حق بیمه، مالیات و … .
– تایید اینکه طرفین معامله ملکی به تعهدات خود در قرارداد عمل کرده‌اند و تلاش برای حل تعارضات

علاوه بر مواردی که در اینجا به آن‌ها اشاره کردیم، وکلای املاک می‌توانند برای خرید و فروش اموال غیرمنقول، توصیه‌های ارزشمندی را به خریدار و فروشنده داشته باشند تا از بروز مشکلات و تعارضات جلوگیری کند. همچنین مشاوره حقوقی ملکی در میرداماد می‌تواند قرارداد خرید را پیش‌نویس و بررسی نیز کند. بنابراین در پیشبرد سریع معاملات قبل از تغییر قیمت یا بروز مشکلات، موثر هستند.

 

شما عزیزان می‌توانید از وکیل ملکی بهره مند شوید و چنانچه نیاز به کسب اطلاعات میزان هزینه وکیل ملکی می باشید، با شماره 26705209-021 تماس بگیرید. همچنین وکلای وکیل پرس به صورت حضوری در دفتر مجموعه پذیرای شما عزیزان هستند و در خدمتگذاری به مراجعین از هیچ کمکی مضایقه نخواهند نمود.

خروج از نسخه موبایل