نماد سایت وکیل پرس

وکیل ماده 474 در تهران

وکیل ماده 474 قانون آیین دادرسی کیفری

حتما این سوال برای شما نیز پیش آمده است که بدنبال وکیل ماده 474 در تهران باشید. وکیل پرس این دغدغه شما را مرتفع خواهد کرد. کافی است با ما تماس بگیرید.

اعاده دادرسی که در ماده 474 قانون آیین دادرسی کیفری قانون گذار آن را به عنوان یکی از طرق فوق العاده شکایت نسبت به احکام کیفری پیش بینی نموده موجبی برای دفاع از حقوق محکوم علیه ای بوده که ممکن است به عللی در فرآیند دادرسی اعم از خطا و اشتباه در حکم و مواردی از این قبیل حقش تضییع کرده و هم اکنون این امتیاز را داشته که با ارائه ادله قوی در جهت اثبات ادعایش ، خواستار تغییر حکمی باشد که به موجب حکم دادگاه قطعی گردیده و اعمال هیچ تغییری راجع به آن قابل اعمال نبوده است اما ماده 474 در قانون دادرسی کیفری این اصل را شکسته و حسب شرایطی به شخص محکوم علیه و اشخاصی که به نوعی نماینده قانونی یا قراردادی محکوم علیه بوده اند این حق را داده که بتوانند در جهت حمایت از شخص محکوم بتوانند درخواست اعاده دادرسی بدهند.

 

وکیل پرس با مجموعه ای وکلای خبره و با تجربه در حوزه ماده 474 قانون آیین دادرسی کیفری همراه شما خواهد بود. کافی است با یکی از راههای ارتباطی ما تماس گرفته تا مشاوران وکیل پرس در سرع وقت شما را راهنمایی کنند.

شماره تماس وکیل ماده 474 دیوان عالی کشور

جهت اخذ مشاوره تخصصی با وکیل ماده 474 در تهران هم اکنون تماس بگیرید. صفحه رسمی اینستاگرام وکیل پرس پلی برای پاسخ به سوالات در حوزه ماده 474

 

خروج از نسخه موبایل