نماد سایت وکیل پرس

وکیل سرقفلی در تهران

به دنبال وکیل سرقفلی در تهران هستید!! خدمات مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری وکیل پرس در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

سرقفلی به چه معناست؟

حق کسب و کار در قانون سال 56 با سرقفلی شناخته شده است که در آن قرارداد اجاره به صورت خودکار تمدید نمی‌شود. به عبارت دیگر، به محض تمام شدن مدت زمان تعیین شده در قرارداد اجاره ملک، باید دوباره بین آن‌ها قرارداد تمدید شود. اگر مستاجر و موجر به توافق نرسند، مستاجر باید ملک را تخلیه کند.
طبق گفته مشاوران حقوقی تیم وکیل پرس، حق «سرقفلی» با حق«کسب و پیشه» تفاوت دارد و به شکل خودکار ایجاد نمی‌شود. بنابراین وقتی در حال عقد قرارداد هستید، باید با مستاجر یا صاحب ملک به توافق برسید.

 

 

وکیل ملکی در دعاوی سرقفلی کیست؟

مثل بسیاری دیگر از مسائل حقوقی، در رابطه با اجاره دادن یا گفتن ملک و محل کسب و کار (سرقفلی) به وکیل نیاز دارید. دریافت مشاوره از کارشناسان حقوقی شما را از حق و حقوقی که دارید، آگاه می‌کند. ضمن اینکه چندین نوع سرقفلی وجود دارد که باید از آن‌ها آگاه باشید.

وکیل پرس در این رابطه تاکید می‌کند باید نوع سرقفلی که ممکن است مجازی یا واقعی باشد، مشخص شود. هر یک از این سرقفلی‌ها عبارتند از:

حق سرقفلی واقعی : در این روش، نوع کسب و کار در قرارداد موردنظر طرفین نیست و به محل کار اشاره می‌کند. در واقع سرقفلی واقعی یک امتیاز است و صاحب ملک آن در زمان عقد قرارداد به مستاجر می‌دهد و در ازای آن، مبلغ مشخصی را از مستاجر دریافت می‌کند.

در سرقفلی مجازی حق کسب و پیشه صاحب ملک به مستاجر داده می‌شود که میزان اجاره به میزان موفقیت، اعتبار و شهرت و تلاش مستاجر بستگی دارد.

 

شما عزیزان می‌توانید از وکیل ملکی در دعاوی سرقفلی بهره مند شوید و چنانچه نیاز به کسب اطلاعات میزان هزینه وکیل مهریه می باشید، با شماره زیر تماس بگیرید. همچنین وکلای وکیل پرس به صورت حضوری در دفتر مجموعه پذیرای شما عزیزان هستند و در خدمتگذاری به مراجعین از هیچ کمکی مضایقه نخواهند نمود.

 

خروج از نسخه موبایل