نماد سایت وکیل پرس

هفته وکیل مدافع چه روزی است؟

هفته
وکیل مدافع
گرامی باد

هر ساله 7 اسفند ماه به مناسبت استقلال کانون وکلا، روز وکیل مدافع نامیده می شود. حال شاید این سوال در ذهن شما پرسیده شود که چرا 7 اسفند به این روز نامیده شده است. در روز 7 اسفند سال 1331 لایحه استقلال کانون وکلا به درخواست دکتر محمد مصدق نخست وزیر وقت کشور به تصویب مجلس شورای ملی درآمد به همین خاطر از 7 اسفند به مدت یک هفته به نام هفته وکیل مدافع شناخته شده است.

روز 7 اسفند روزی است که نهاد کانون وکلا دادگستری از قوه قضائیه جدا شد و تحت عنوان نهادی جداگانه و به صورت مستقل و مجزا به فعالیت خود ادامه داد

این کانون از سال 1331 با تصویب لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری به صورت مستقل فعالیتش را آغاز نمود و از حیطه نظارت قوه قضائیه خارج شد و  به نهادی با شخصیت حقوقی مستقل که اداره و نظارت برآن با ریاست کانون می باشد نه قوه قضائیه فعالیت خود را آغاز نمود که به وظایفی از جمله :

 

به مناسبت روز وکیل؛ مجموعه ” گاروبین ” کلیه خدمات خود شامل انجام تستهای آزمایش پزشکی و انجام تست کرونا ( کووید۱۹) جهت وکلای عزیز مقیم در تهران و خانواده های محترمشان با تخفیف ۵۰ درصدی انجام خواهد داد.

 

هدف از قصد چنین نهادی در جهت پشتیبانی و حمایت از وکلایی بوده که فعالیت شان زیر نظر کانون وکلا قرار گرفته و پروانه خود را از طریق آزمونی که سالانه زیر نظر کانون وکلا دادگستری و اسکودا برگزار شده، دریافت نموده اند و بر مبنای آن به فعالیت وکالت اشتغال یافته اند.

وکیل پرس سعی دارد در این ایام و به مناسبت هفته وکیل با ارائه تخفیفات خوب در زمینه مشاوره حقوقی خانواده و ملکی به شما عزیزان گامی هرچند کوچک در برطرف نمودن مشکلات حقوقی شما بداشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید و از مشاوره های حقوقی وکیل پرس، بهره مند گردید. شماره تماس 09101413904 (ارسال سوالات حقوقی به واتساپ) و یا تماس با شماره تلفن زیر:

همچنین می توانید از طریق صفحه رسمی اینستاگرام وکیل پرس، سوالات خود را برای کارشناسان حقوقی ارسال (دایرکت) کنید

مشاوره حقوقی اینستاگرام وکیل پرس
خروج از نسخه موبایل