فهرست مطالب

مشاوره حقوقی فوری

موفقیت در هر شغلی نیازمند تخصص است به طور مثال یک نفر اگر پزشک نباشد نمی تواند کسی را مداوا کند و اگر در این زمینه نیز پیشنهادی بدهد ممکن است حال بیمار را بدتر کند. دقیقا در امور حقوقی نیز تخصص به همین اندازه مهم است اگر فردی در حین رسیدگی به مسائل حقوقی فردی متخصص را به همراه نداشته باشد تصمیمات او ممکن است مشکل بزرگی را به وجود بیاورد. امروزه به لطف تکنولوژی و بسترهای اینترنتی که فراهم شده دسترسی به مشاوران متخصص حقوقی و گرفتن مشاوره حقوقی فوری بسیار راحت تر از گذشته است.

همانطور که به آن اشاره شد رسیدگی و بررسی مسائل حقوقی کاری تخصصی است و هر کسی نمی تواند در این حوزه فعالیت کند حتی بهترین وکلا نیز بر تمامی مواد قانونی و حوزه های حقوقی تسلط ندارند.

برخی افراد فکر می کنند که تنها در مجامع قضایی نیاز به وکیل یا مشاوره حقوقی دارند در حالی که اگر قبل از انجام بسیاری از مسائل مانند انعقاد قراردادها، داد و ستدها و … مشاوره حقوقی گرفته شود دیگر نیازی به پیگیری از طریق مراجع قضایی نخواهد بود و اگر هم کار به این مراجع کشیده شد حقی از کسی ضایع نخواهد شد.

مشاوره حقوقی فوری
مشاوره حقوقی فوری

تصور کنید برای امضای قرار داد اجاره نامه یا خرید یک دارایی مانند ملک یا خودرو ، به بنگاه معاملاتی می روید. اسناد و مدارک خود را حاضر کرده اید و منتظر آماده شدن قرارداد برای امضای آن هستید، همه چیز طبق برنامه شما پیش می رود تا اینکه با قرارداد چند صفحه ای بنگاه رو به رو می شوید. محتوای کاملا تخصصی و حقوقی ، بند ها و پاراگراف های نامفهموم، و انتظار دیگران از سرعت عمل شما در خواندن و قطعی کردن قرارداد باعث گم گشتگی و سردرگمی شما می شود. در این لحظه حساس، کوچکترین اشتباهی میتواند باعث پشیمانی بزرگی شود که گاهی یک عمر گریبان گیر شما خواهد بود.

شخصی که در شبکه های اجتماعی با شما به مجادله پرداخته، از شما مطالبی مبتنی بر اهانتتان به او جعل کرده و یا تصاویری شخصی از شما به سرقت برده و از شما اخاذی می کند.

مشاوره حقوقی فوری خانواده

مسائل حوزه خانواده بسیار گسترده است به عنوان مسائل در بحث طلاق مواردی همچون حضانت، نفقه، مهریه، جهیزیه، اجرت المثل و … مطرح می شود که هریک از این موارد ماده ها و تبصره های قانونی زیادی دارد و هر کسی نمی تواند بر تمام این موارد تسلط کافی داشته باشد مگر اینکه سال ها در حوزه خانواده فعالیت کرده باید و در این زمینه متخصص باشد.

مسائل حقوقی خانوادگی ممکن است برای هر فردی پیش بیاید و برخی اوقات فرصت کافی برای گرفتن وکیل یا مراجعه به وکیل برای مشاوره وجود نداشته باشد در چنین وقت هایی مشاوره حقوقی فوری خانواده بهترین گزینه است که از طریق موسسه وکیل پرس این امکان فراهم شده است در کمترین زمان با بهترین وکلای خانواده مشاوره انجام دهید.

مشاوره حقوقی آنلاین فوری
مشاوره حقوقی آنلاین

در این شرایط به شما می گوید که قانونا کاری از شما ساخته نیست و چاره ای جز سر سپردن به خواسته او ندارید. احساسات شما بر منطقتان غلبه می کند و بر اساس قاعده رفع خطر احتمالی و احتیاط، تصمیمی غلط می گیرید و تسلیم اراده باطل فرد سود جو می شوید. آنچه در تمام این شرایط مشترک است، تمایل فراوان شما به پرس و جو کردن از فردیست که در این حیطه ، یا مطالعات کافی داشته باشد و یا تخصص او باشد.

در اینجا دو مشکل و جود دارد:

1. ممکن است شما نتوانید بدون پرداخت هزینه های مشاوره حقوقی جوابی از متخصص این زمینه بگیرید.

2.حتی اگر این امکان و تمایل در شما وجود داشته باشد، شما فرصت تعیین وقت مشاوره، حضور به عمل رساندن و تاخیر در به سر انجام رساندن قراردادتان ندارید!

پس از بررسی دقیق توسط تیم تحقیق و توسعه موسسه حقوقی وکیل پرس، نتیجه گرفتیم که برای بهبود حس رضایت و تجربه کاربری کاربران عزیز، سیستمی منسجم و یکپارچه از خدمات مشاوره فوری غیر حضوری تدارک ببینیم تا از خطاهای ممکن کاربران، در زندگی حقوقیشان محافظت کنیم. لازم به ذکر است که مشاوره فوری غیر حضوری، برای اولین بار به صورت تخصصی و کاملا رایگان در اختیار کاربران این سایت وکیل پرس قرار می گیرد.

 

خدمات مشاوره حقوقی رایگان فوری

گاهی اوقات یک مشاوره رایگان و ارزان میتواند یک مشکل حقوقی بسیار بزرگ را حل کند. مشاوره با وکلای متخصص و با دانش دلگرمی و اعتماد به نفس زیادی به فردی خواهد داد که مشکل حقوقی دارد. فردی که مشاوره حقوقی انجام می دهد از چارچوب و روند رسیدگی پرونده مطلع خواهد شد و به صورت قانونی پرونده را پیگیری خواهد کرد.

از آنجایی که بیشتر خانم ها در طول زندگی خود حتی یکبار در مجامع قضایی حاضر نشده اند و پرونده ای را دنبال نکرده اند مسائل حقوقی برای آنها بسیار سخت و پیچیده است و اکثریت آنها در مسائل حقوقی بویژه دعاوی خانواده با مشکل مواجه می شوند و نمی توانند از حق و حقوق خود دفاع کنند. این افراد می توانند با شماره تماس از طریق پیام رسان واتساپ مشاوره حقوقی فوری انجام دهند. تیم وکیل پرس با ارائه خدمات حقوقی آنلاین فوری در کمترین زمان ممکن امکان مشاوره با وکلای مجرب را فراهم می کند.

 

انواع مشاوره حقوقی فوری

  1. مشاوره حقوقی تلفنی:
    شایع ترین، سریع ترین و کارآمد ترین روش مشورت، گفت و گوی تلفنیست. در گفتار تلفنی، مزید بر محتوایی که افراد می توانند طی مکاتبه و نامه نگاری بخوانند، لحن و صدا و سرعت پاسخ دهی باعث اقناع حد اکثری مخاطب می شود و رضایت زیادی را برای او به ارمغان می آورد.

در هرکجا از ایران می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید و از خدماتی که گروه وکالتی وکیل پرس در خصوص مشاوره فوری برای شما کاربران عزیز تدارک دیده اند ، بهره مند گردید.

شماره مشاوره حقوقی تلفنی
.

فواید مشاوره حقوقی تلفنی

  • ارتباط سریع با کارشناس
  • مشخص کردن خط مشی اصلی توسط کارشناس حقوقی
  • جلوگیری از اتلاف وقت
  • جلوگیری از اتلاف هزینه اعم از مشاوره، ایاب و ذهاب و …

 

  1. مشاوره حقوقی در واتساپ:

در برخی از مواقع ، کاربر به دلیل عدم وجود شرایط گفت و گو مانند حضور در جلسه و یا خجالت از بازگو کردن مساله خود ، تصمیم به صحبت نکردن با دیگران می گیرد و متاسفانه به همین دلیل دچار مسائل حقوقی می شود. پنل مشاوره حقوقی واتساپ تیم وکیل پرس ، با پشتیبانی 24 ساعته از کاربران ، پذیرای سوالات شما می باشد. کافیست روی لینک زیر کلیک کنید و یا به شماره تلفن 09101413904 در واتساپ پیام ارسال کنید.

 در خصوص مشاوره حقوقی در واتساپ، به پست مربوطه رجوع کنید.

 

فواید مشاوره آنلاین حقوقی در واتساپ

در گذشته برای انجام دادن یک مشاوره حقوقی یا حتی مراجعه به یک وکیل باید تمامی دفترهای اطراف دادگستری ها را سر می زدی و ساعت ها ترافیک، خستگی و اتلاف وقت را تحمل می کردید. اما امروزه به لطف تکنولوژی و فعالیت سایت های حقوقی دسترسی و مشاوره با وکلای مجرب بسیار راحت تر از گذاشته شده است.

هر فردی در هر مکان و زمانی تنها در صورتی که دسترسی به اینترنت داشته باشد می تواند از مشاوره وکلای مجرب و متخصص بهره ببرد. موسسه حقوقی وکیل پرس برای اینکه رضایت کاربران و موکلین را جلب کند بهترین وکلا را در حوزه های مختلف در کنار خود جمع کرده است تا بهترین خدمات حقوقی را ارائه دهد. مرکز تخصصی مشاوره حقوقی وکیل پرس در حوزه های مختلف مشاوره حقوقی و وکالت امور ملکی (املاک و مستغلات)، مشاوره امور کیفری و جزائی، وکیل ملکی و انعقاد قراردادهای داخلی و بین المللی، کار و تامین اجتماعی خدمات حقوقی ارائه می دهد.

یکی از ویژگی های مشاوره آنلاین ارسال اسناد و مستندات پرونده در کمترین زمان و بررسی آن توسط مشاور است. در واقع هیچ مشاور یا وکیلی نمی تواند به صورت قطعی پرونده را تضمین کند اما بر اساس تجربه و دانشی که دارند می توانند نتیجه پرونده را به صورت تقریبی پیش بینی کنند و موکل خود را از آن مطلع کنند.

یک مشاور خوب برای اینکه مشاوره ای دقیق ارائه دهد به خوبی به حرف های مراجعه کننده گوش خواهد داد و موارد را تجزیه و تحلیل خواهد کرد تا بهترین راه حل را در اختیار مراجعه کننده قرار دهد. مشاور علاوه بر دانش حقوقی که دارد باید در ارتباط با قوانین جدید نیز بروز باشد و در حوزه ای که فعالیت می کند تسلط کافی بر موارد حقوقی داشته باشد.

یکی از مزیت های مشاوره هزینه آن است مشاوره به شما کمک خواهد کرد تا بهتر در مورد پرونده و موضوع حقوقی خود تصمیم بگیرید و هزینه زیادی را متحمل نشوید.

از جمله فواید مشاوره حقوقی آنلاین فوری :

  1. ارتباط سریعتر
  2. امکان رد و بدل نمودن پرسش و پاسخ
  3. تماس صوتی و حتی تصویری نیز با هماهنگی دوطرف ممکن می باشد
  4. رایگان بودن این نوع مشاوره حقوقی از طرف گروه وکلای وکیل پرس
  5. می توان در صورت لازم بودن ادامه مشاوره، جلسه حضوری بین دو طرف تنظیم گردد
  6. مشاوره حقوقی در اینستاگرام
  7. درخواست وکیل مهریه در تهران

 

یکی دیگر از شیوه های پاسخگویی به سوالات و مشاوره حقوقی فوری غیر حضوری ، پرسیدن از طریق دایرکت پنل اینستاگرام تیم وکیل پرس می باشد. صفحه اینستاگرام تیم وکیل پرس ، به خودی خود می تواند بسیاری از سوالات رایج شما را پاسخ دهد و در صورت پیدا نکردن مطلب مورد نیاز، می توانید با ادمین های پیج ارتباط برقرار کنید تا سوال شما را به کارشناسان این بخش رجوع دهند.

فارق از مشاوره حقوقی فوری، با دنبال کردن اینستاگرام وکیل پرس می توانید در قرعه کشی ها، مسابقات اطلاعات ویژه ای که در تیم وکالتی وکیل پرس تولید می شود شریک شوید و به دانش حقوقی خود در این زمینه بیافزایید.

 با دنبال کردن صفحه اینستاگرام تیم وکیل پرس، در جریان شایع ترین مسائل حقوقی روز قرار بگیرید.

 

مشاوره از طریق پنل پشتیبانی آنلاین سایت

در پایین ترین قسمت سمت چپ هرکدام از صفحات سایت وکیل پرس، آیکون کوچک پشتیبانی آنلاین وجود دارد که میتواند شمارا با دنیایی از کارشناسیان حقوقی متصل کند و در صورت سوال، پاسخی برای شما محیا کند.

آنچه برای تیم وکیل پرس ارزشمند است ، رضایت مشتری از حل مسائل حقوقی اوست. گاهی ممکن است با مشورتی کوتاه، در بسیاری ازهزینه های مشاوره و ضررهای احتمالی ناشی از سهل انگاری حقوقی جلو گیری شود.

پس از هر تماس، درصورتی که مساله حقوقی شما به مشاوره ای بیش از آنچه انجام شد نیاز داشت و یا احیانا مورد شما نیاز به تشکیل پرونده داشته باشد ، تیم وکیل پرس مفتخر است که شما عزیزان را به بهترین و خبره ترین وکلای حقوقی خود در سراسر تهران معرفی کند. لازم به ذکر است که صرفا مشاوره رایگان است و خدمات دیگر سایت وکیل پرس از تعرفه های متفاوتی برخوردار است.
در صورتی که در بخش پشتیبانی آنلاین سایت، موفق به ارتباط با اپراتور نشدید ، شماره خود را در فیلد مربوطه قرار دهید، تا در اسرع وقت با شما تماسی حاصل شود.

پس از اتمام تماس در صورتی که سوال شما مرتفع شده باشد، کارشناس مربوطه، میزان رضایتمندی شما از تماس و خدمات به انجام رسیده را خواهد پرسید تا بتوانیم در راستای رضایت مشتری، گام های سودمند تری را  برداریم.

 

سوالات متداول در خصوص روش های مشاوره حقوقی آنلاین گروه وکلای وکیل پرس

سوال: روش های ارائه خدمات مشاوره حقوقی آنلاین به چه شکل می باشد؟

پاسخ: از طریق واتساپ و شماره تلفن 09101413904 به صورت رایگان می توانید مشاوره حقوقی دریافت کنید

سوال: آیا در چت آنلاین سایت وکیل پرس نیز می توان مشاوره حقوقی رایگان دریافت نمود؟

پاسخ: بله در بخش چت آنلاین سایت با درج شماره تلفن خود، و ارسال آن کارشناسان وکیل پرس با شما تماس برقرار خواهند کرد.

سوال: آیا مشاوره حقوقی فوری وکیل پرس رایگان است؟

پاسخ: بله کارشناسان وکیل پرس تا 10 دقیقه به صورت رایگان به شما مشاوره حقوقی رایگان ارائه خواهند نمود.

شماره ثابت برای مشاوره حقوقی طلاق توافقی
.

مطالب پیشنهادی

انتشار نوشته در شبکه های اجتماعی:

2 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره حقوقی فوری»

  1. با سلام بهده ملک ۷۹متری خریداری کردم که فروشنده به من گفته که یک متر عقب نشینی دارد ولی استعلام گرفتم دومتر عقب نشینی دارد که در مبایعه نامه از طرف بنگاه نوشته شده مقداری تعریض دارد که به اطلاع خریدار رسانده شده است در صورتی که بنگاه هم گفته یک متر حال با این اوصاف فروشنده اعلام کرده که به خریدار اطلاع داده ام دو متر وای شاهدین مبایعه نامه میگن یک متر آیا میشود شکایت کرد و به حق قانونی بنده برسم یا اینکه فروشنده و بنگاه با هماهنگی همدیگر متراژ تعریض ملک را در مبایعه نامه را دقیق ذکر نکرده اند محکوم میشوند
    سپاسگزارم راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید