فهرست مطالب

مشاوره حقوقی تخصصی در واتساپ

چرا خدمات حقوقی در واتساپ

همیشه مهمترین دغدغه گروه وکلای وکیل پرس در راستای خدمت رسانی سریع تر برای شما عزیزان بوده، بنابراین پس از نشستی و با رویکردی خدمت محور با توجه به شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا، بر این باور هستیم که از پتانسیل شبکه های اجتماعی پرکاربرد جامعه به نحو احسن استفاده نمود. بنابراین در کنار ارائه خدمات و مشاوره حقوقی تخصصی در بستر وب، تیم وکلای وکیل پرس برایس شما عزیزان مشاوره حقوقی تخصصی در واتساپ (حداکثر پاسخ به یک سوال شما به صورت تخصصی می باشد و در صورتی که شما به مشاوره بیشتری لازم داشته باشید وکیل پرس تعرفه مشاوره ای خود را برای شما عزیزان ارسال خواهد نمود ) نیز راه اندازی نموده است.

 

چه خدمات حقوقی در واتساپ ارائه خواهیم داد؟

بنابراین در هر زمان و در هرمکانی که حاضر هستید کافی است از طریق واتساپ گوشی هوشمند خود، با کارشناسان و وکلای خبره در هر زمینه از جمله مشاوره حقوقی بانکی، مشاوره حقوقی اراضی و املاک، مشاوره حقوقی خانواده و … در ارتباط باشید.

منتظر شما خواهیم بود

مشاوره حقوقی رایگان در واتساپ گروه وکیل پرس

فواید مشاوره آنلاین حقوقی در واتساپ

  • ارتباط سریعتر (مشاوره حقوقی فوری)
  • امکان رد و بدل نمودن پرسش و پاسخ
  • تماس صوتی و حتی تصویری نیز با هماهنگی دوطرف ممکن می باشد.
  • رایگان بودن این نوع مشاوره حقوقی از طرف گروه وکلای وکیل پرس
  • می توان در صورت لازم بودن ادامه مشاوره، جلسه حضوری بین دو طرف تنظیم گردد.

 

در صورتی که از پیام رسان واتساپ استفاده نمی کنید شما می توانید از طریق دایرکت صفحه رسمی وکیل پرس در اینستاگرام، مراجعه کرده و از طریق دایرکت سوال و یا درخواست حقوقی و همچنین نیاز به مشاوره در هر زمینه را ارسال نموده تا کارشناسان و وکلای وکیل پرس بدون فوت وقت از همان راه ارتباطی (دایرکت) شما را مشاوره خواهند داد. در پایان همچنین قصد داریم به معرفی وبلاگ وکیل پرس بپردازیم.

 

مشاوره حقوقی تلفنی تخصصی وکیل پرس

برای ارائه هرچه بهتر خدمات حقوقی گروه وکیل پرس، مشاوره حقوقی تلفنی نیز راه اندازی شده است که شما عزیزان با مراجعه به صفحه این خدمت از مزایای آن نیز باخبر شوید.

 

وکیل آنلاین واتساپ

درخواست وکالت به صورت آنلاین در کنار خدمات آنلاین هر کسب و کار، متقاضی زیادی به همراه دارد به همین خاطر تیم وکلای وکیل پرس با جذب وکلای پایه یک دادگستری سعی دارد از طریق پیام رسان واتساپ خدمات حقوقی به موکلین خود ارائه دهد. شما عزیزان می توانید از طریق درخواست وکیل آنلاین واتساپ هرگونه پرونده های حقوقی را با خیال راحت به مشاورین تیم ما سپرده تا با کمترین فوت وقت با شما عزیزان تماس گرفته خواهد شد

 

وبلاگ وکیل پرس

با توجه به گستردگی موضوعات علم حقوق و با بررسی و واکاوی سوالات و مشکلات حقوقی افراد حاضر در جامعه در کنار ارائه خدمات آنلاین حقوقی به معرفی موضوعات مختلف به صورت کامل و زیر نظر افراد و وکلای باتجربه در قالب وبلاگ وکیل پرس پرداخته شده است. شما سروران می توانید با مراجعه به این صفحه، موضوعاتی که در خصوص آن لازم است اطلاعات کافی کسب کنید را به راحتی و تخصصی مطالعه کنید. باشد که وکلای وکیل پرس در جهت ارائه و افزایش آگاهی افراد جامعه در خصوص علم حقوق گام موثر برداشته باشد.

 

چطور میشه از قرارداد موقت استعفا داد؟

 یک ماه قبل استعفا خود را بصورت مکتوب به کارفرما خود اعلام نمایید

سلام یه سوال جای کار میکردم فروشنده بودم بدون هیچ قراردای چطوری میشه شکایت کرد؟

در دفاتر پیشخوان احراز هویت کرده و بعد در سامانه اداره کار شکایت خود را ثبت نمایید

سلام کارگری که طبق میل و اسرار خودش بیمه نخواهد و بگوید پولش را میخواهم ،،و بعدا شکایت کارفرما را کند چه حکمی خواهد داشت

با اینکه نقدا گرفته شده قابل مطالبه خواهد بود زیرا کارفرما در هر شرایطی موظف هست که کارگر را بیمه کند

سلام. از کارفرما به خاطر حقوق می خواهم شکایت کنم چکار کنم

بعداز احراز هویت در دفاتر پیشخوان دولت در سامانه اداره کار ثبت نمایید

 

مطالب پیشنهادی

انتشار نوشته در شبکه های اجتماعی:

2 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره حقوقی تخصصی در واتساپ»

دیدگاهتان را بنویسید