نماد سایت وکیل پرس

مشاوره تلفنی دیوان عدالت اداری

مشاوره تلفنی دیوان عدالت اداری در تهران

اگر شما هم این روزها به دنبال مشاوره تلفنی دیوان عدالت اداری هستید جای نگرانی نیست چرا که وکلای باتجربه وکیل پرس در خدمت شما هستند.

ما قبلا در سایت به موضوع مهمی از جمله چه کسانی می توانند در دیوان عدالت اداری شکایت کنند؟  اشاره ای کوتاه داشته ایم که شما را به مطالعه بخشی از این مقاله دعوت می کنیم.

( پس این گونه بیان می داریم که دیوان عدالت اداری به عنوان عالی ترین مرجع اداری ، مرجع تظلم خواهی برای اشخاص حقیقی و حقوقی بوده که حق قانونی آنها به واسطه تصمیمات و اقدامات واحد های دولتی مورد تضییع قرار گرفته شده است می توانند با طرح شکایت و تقدیم دادخواست خود در دیوان خواستار رسیدگی پرونده مطروحه خود از دیوان بوده باشند
و نکته ای که در رابطه با قانون جدید مطرح بوده است راجع به موعد زمان شکایت بوده که در قانون سابق شاید این الزام وجود نداشت و برای شخص معترض این حق وجود داشت که بتواند در مهلت زمانی بیشتری اقدام به طرح درخواست خود بنماید اما به موجب قانون جدید زمان ترتیب اثر داده شدن به شکایت مطروحه به طرفیت نهادهای دولتی برای اشخاص داخل کشور ظرف مهلت سه ماه و افراد مقیم خارج از کشور ظرف مهلت شش ماه خواهد بود که رعایت این موعد قانونی لازمه پذیرفته شدن اعتراض خواهد بود.)

دیوان عدالت اداری به عنوان مرجع قضایی وظیفه رسیدگی به شکایات مردم و اشخاص حقوقی علیه سازمان ها، ماموران و آیین نامه های دولتی بوده است و این دیوان که زیر نظر قوه قضائیه فعالیت داشته از نظر قانون دیوان عدالت اداری وظایفی را داشته که به بررسی آن می پردازیم.

 

جهت اخذ مشاوره تلفنی وکیل دیوان عدالت اداری هم اکنون تماس بگیرید. صفحه رسمی اینستاگرام وکیل پرس پلی برای پاسخ به سوالات در حوزه ماده 474

 

خروج از نسخه موبایل