نماد سایت وکیل پرس

مشاوره تلفنی دیوان عالی کشور

آیا شما نیز به مشاوره تلفنی دیوان عالی کشور نیاز مبرم دارید. موسسه حقوقی وکیل پرس در سال 1401 قصد دارد در پرونده های دیوان عالی کشور نیز به مشاوره حقوقی تلفنی بپردازد. بنابراین نگران نباشید.

دیوان عالی کشور به عنوان برترین مرجع حقوقی قضایی در کشور صلاحیت رسیدگی به اعتراض شما را راجع به پرونده های حقوقی در صورت وارد بودن ایرادات شکلی به عنوان مرجع رسیدگی به اعتراض فرجام خواهی و در رابطه با پرونده های کیفری به عنوان مرجعی برای رسیدگی به اعتراض نسبت به ماهیت رای خواهد بود

همچنین در یک مقاله ای جدا با عنوان : آیا رای دیوان عالی کشور قابل اعتراض است؟ نیز می توانید به بررسی این سوال پرتکرار بپردازید. نوشته زیر بخش مختصر شده همین مقاله می باشد که شما را به مطالعه این بخش دعوت می کنیم:

 

حالا می خواهیم به این سوال پاسخ بدهیم که در نقض شدن ادعای ما راجع به فرجام خواهی ، آیا امکان اعتراض مجدد به دیوان عالی کشور وجود داشته است ؟

قبل از پاسخ به این سوال یاد آوری این نکته ضرورت دارد که بدانیم در اینجا دیوان قرار است به ادعای ما راجع به ایرادات شکلی پرونده که به درستی رعایت نگردیده شده پاسخ بدهد نه وارد رسیدگی ماهوی بشود. تصور کنید رسیدگی به پرونده ما از نظر صلاحیت ذاتی دادگاه باید در دادگاه انقلاب رسیدگی شود اما به اشتباه در دادگاهی مورد رسیدگی قرار گرفته که صلاحیت نداشته است خوب در اینجا شخص خواهان می تواند معترض گردد و تقاضای فرجام خواهی بنماید خوب اگر با این شرایط شخص ذی النفع به رای دادگاه صادر کننده که عدم صلاحیت نداشته معترض گردد و خواستار نقض حکم صادره به علت عدم رعایت تشریفات شکلی گردد و دیوان ادعایش را رد کند آیا می توان از رای قطعی دیوان اعتراض نماید ؟

 

جهت اخذ مشاوره تخصصی با وکیل دیوان عالی کشور هم اکنون تماس بگیرید. صفحه رسمی اینستاگرام وکیل پرس پلی برای پاسخ به سوالات در حوزه پرونده های دیوان عالی کشور

 

 

خروج از نسخه موبایل